// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱

بازی Night Trap برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

توسعه دهندگان بازی Night Trap اعلام کرده‌اند که نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی تابستان امسال عرضه خواهد شد.

می‌توان از بازی Night Trap به عنوان یکی از بحث برانگیر‌ترین بازی‌های دهه ۹۰ میلادی نام برد. هاوارد لینکولن، رئیس سابق نینتندو در آمریکا قبلا اعلام کرده بود که این بازی هرگز به کنسول‌های تولید شده توسط نینتندو راه نخواهد یافت. حال پس از گذشت ۲۵ سال به نظر می‌رسد که دیگر اوضاع فرق کرده است و این بیانیه‌ی لینکولن دیگر ارزش خاصی ندارد؛ چرا که قرار است در تابستان امسال بازی Night Trap به عنوان یکی از اولین بازی‌های سبک ماجراجویی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود. البته لازم به ذکر است که نسخه‌ی بهبود یافته‌ی این بازی سال گذشته برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی هم معرفی شده بود.

 تیم Limited Run Games به عنوان ناشر این بازی اعلام کرده است که این نسخه Night Trap: 25th Anniversary Edition نام خواهد داشت و تابستان امسال به شکل دیجیتالی و فیزیکی برای کنسول‌های نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. با اینکه هنوز تاریخ انتشار و قیمت دقیقی برای این بازی مشخص نشده است اما Limited Run Games تایید کرده است که پیش‌خرید بازی به احتمال زیاد از مال جولای (تیر ماه) امکان پذیر خواهد بود. همچنین یک نسخه‌ی مخصوص با نام Collector’s Edition هم از بازی وجود خواهد داشت که درون جعبه‌ی آن یک عدد نوار VHS قرار داده شده تا بتواند حال و هوای بازی در سال‌های ۹۰ میلادی را تداعی کند.

بازی Night Trap: 25th Anniversary Edition هم اکنون برای پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس قرار دارد و تابستان امسال نیز برای کنسول نینتندو سوییچ به شکل فیزیکی و دیجیتالی منتشر می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده