نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸

پخش سریال Ash vs Evil Dead بعد از سه فصل متوقف شد

شبکه استارز به‌تازگی اعلام کرد که آخرین قسمت از فصل سوم سریال اش علیه مرده شریر (Ash vs Evil Dead)، آخرین قسمتی است که از این مجموعه به روی آنتن خواهد رفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استارز به‌تازگی و به‌طور رسمی، پخش سریال Ash vs Evil Dead (اش علیه مرده شریر) را بعد از سه فصل متوقف کرد. سایت خبری هالیوود ریپورتر به‌تازگی اعلام کرده این سریال، که داستان آن براساس سری فیلم Evil Dead (مرده شریر) است، قرار است برای پخش فصل جدیدی به روی آنتن شبکه استارز بیاید. آخرین قسمت فصل سوم سریال اش علیه مرده شریر که در ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت ۱۳۹۷) در ساعت ۹ شب به وقت محلی به روی آنتن می‌رود، آخرین قسمتی است که به‌طور کلی از این مجموعه به روی آنتن شبکه استارز خواهد رفت. در این قسمت ما شاهد این خواهیم بود که اش ویلیامز (با بازی بروس کمپبل) به همراه دوستانش قرار است برای آخرین بار دنیا را نجات دهد. آنها برای آخرین بار قرار است با هجوم یک شیطان جهانی که مرکز آن در ال کگروو قرار دارد، مبارزه کنند.

بروس کمپبل، بازیگر نقش شخصیت اصلی این سریال در طی مصاحبه‌ای درباره این مجموعه اینگونه صحبت کرد:

سریال Ash vs. Evil Dead تجربه فوق‌العاده خوبی بود که سر راه من قرار گرفت. اش ویلیامز همان شخصیتی بود که این تجربه خوب را نصیب من کرد. این باعث افتخار و خوشحالی من بود که توانستم باری دیگر با خالقان سری فیلم مرده شریر یعنی سم ریمی و راب تاپرت همکاری‌هایی داشته باشم. ما توانستیم با کمک یکدیگر ذره‌ای از همان سریال ترسناک و کمدی خاصی را که طرفداران خستگی ناپذیر ما می‌خواستند به آنها بچشانیم.

این سریال در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ پخش خود را در شبکه استارز آغاز کرد. طبق گزارش‌ها، اولین قسمت از فصل اول سریال اش علیه مرده شریر نزدیک به ۴۳۷ هزار نفر بیننده داشت. با این حال متاسفانه این مجموعه هرچه به قسمت‌های پایانی خود نزدیک می‌شد، بینندگان خود را از دست می‌داد و به‌تازگی گفته شده که آخرین قسمت پخش شده از این سریال، تنها ۱۷۵ هزار نفر بیننده داشته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده