نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 4 به Overwatch شباهت داشته است

گویا بخش چند نفره بازی Call of Duty: Black Ops 4 در مقطعی به بازی Overwatch شباهت داشته است. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

این روزها اخبار شوکه‌کننده‌ای از بازی Call of Duty: Black Ops 4، جدیدترین اثر شرکت Treyarch، به بیرون در حال درز کردن است. آخرین اخبار منتشر شده از این بازی حاکی از این بودند که Call of Duty: Black Ops 4 احتمالا بخش داستانی نخواهد داشت و در عوض یک قسمت بتل رویال قرار است به آن اضافه شود.

به لطف اخباری که مت هریس، یک کاربر توییتر، در حال منتشر کردن است، جزئیات بیشتری از این بازی برای کاربران آشکار شده‌ است. هریس خبرهایی پیرامون کمپین داستانی حذف‌شده‌ی بازی، بخش زامبی و صدالبته بخش چندنفره‌ی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرده است. لازم به ذکر است که درستیِ تمام اخبار منتشر شده توسط این کاربر تایید نشده است.

حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که وب‌سایت Charlie Intel برخی از خبرهایی را که مت هریس پیرامون بخش چندنفره‌ی Black Ops 4 اعلام کرده، تایید و منتشر کرده است. در این خبر آمده است که در بخشی از فرآیند تولید، بخش چندنفره‌ی این اثر بسیار به بازی بسیار محبوب و موفق اورواچ شباهت داشته است؛ به عنوان مثال در این بخش هیروهایی منحصربه‌فرد با قابلیت‌های متمایز از هم در دسترس گیمرها قرار می‌گرفت.

در این میان، ظاهرا افرادی که بازی را تست کردند نسبت به ویژگی‌هایی که ذکر شد واکنش چندان مثبتی نداشتند؛ بنابراین سازندگان تصمیم گرفتند تا از شباهت‌های بزرگی که بین بازی Call Of Duty: Black Ops 4 و بازی Overwatch وجود داشت بکاهند و اثری را بسازند که هواداران مجموعه‌ی Call Of Duty منتظر تجربه کردنش هستند.


منبع Vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده