نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

تاریخ اکران The Conjuring 3 و چند فیلم دیگر برادران وارنر اعلام شد

تاریخ اکران برخی از پروژه‌های در دست ساخت کمپانی برادران وارنر از جمله فیلم جدید مایکل بی جردن و قسمت سوم مجموعه The Conjuring (احضار)، اعلام شد.

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) تاریخ اکران سه فیلم جدید در دست ساخت این کمپانی را اعلام کرد: فیلم جدید مجموعه The Conjuring (احضار)، فیلم Just Mercy (تنها بخشش) با نقش‌آفرینی مایکل بی. جردن و فیلم Superintelligence (فراهوش) با نقش‌آفرینی ملیسا مک‌کارتی.

جیمز وان کارگردان دو فیلم دنیای The Conjuring بود و ایده‌های خلاقانه‌‌ای که وی برای اسپین‌آف‌ها و دنباله‌های این سری داشته، دنیای مرتبط با The Conjuring را برای ساخت آثار دیگری از این مجموعه، بسیار بزرگ و البته غنی ساخته است. فیلم ابتدایی مجموعهٔ The Conjuring فیلمی ترسناک برگرفته از اتفاقات واقعی بود و توانست بعد از مدت‌ها کمی تغییر در ژانر فیلم‌های ترسناک ایجاد کند و با بازخورد خوبی در میان منتقدان و تماشاچیان همراه بود. آن فیلم با بودجهٔ ۲۰ میلیون دلاری، حدود ۳۲۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشت و راه را برای ساخت فیلم دوم و فیلم‌های اسپین‌آف این مجموعه هموار ساخت. اولین فیلم اسپین‌آف این مجموعه، فیلم فیلم Annabelle (آنابل) بود که در سال ۲۰۱۴ اکران شد؛ البته قسمت اول این فیلم چنگی به دل نمی‌زد و نه منتقدان و نه تماشاچیان از آن راضی نبودند، ولی قسمت دوم توانست تا حدی تجربه تلخ آن فیلم را از ذهن تماشاگران پاک کند. فیلم بعدی که قرار است از این مجموعه به روی پرده سینما برود، فیلم ترسناک The Nun (راهبه) است که گری دابرمن مدیریت تولید و نویسندگی آن را بر عهده دارد. کارین هاردی که پیشتر کارگردانی انیمیشن کوتاه Butterfly (پروانه) و همچنین چندین موزیک ویدئو را بر عهده داشت، قرار است فیلم The Nun را کارگردانی کند. هاردی پیشتر کارگردانی فیلم The Hallow (مقدس) را که سبکی ترسناک دارد بر عهده داشته است. به دنبال این فیلم قرار است فیلم شخصیت The Crooked Man (مرد کج‌وکوله) نیز اکران شود که البته هنوز حتی به‌صورت تقریبی نیز تاریخ اکران آن اعلام نشده است. همان‌طور که مشخص است کمپانی برادران وارنر تصمیم ندارد به این زودی‌های مجموعهٔ The Conjuring را کنار بگذارد و فیلم‌های زیادی در صف اکران قرار دارند و مهم‌ترین آن‌ها قسمت سوم The Conjuring است.

The-Conjuring

طبق اعلام کمپانی برادران وارنر، قسمت سوم مجموعهٔ The Conjuring قرار است در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیرماه ۱۳۹۸) اکران خود را به روی پردهٔ سینما آغاز کند. این تاریخ دو روز پیش از اکران دنبالهٔ فیلم Spider-Man: Homecoming (اسپایدرمن: بازگشت به خانه) است. گفتنی است هنوز کار نگارش فیلمنامه دو فیلم The Crooked Man و قسمت سوم The Conjuring تمام نشده است. جیمز وان در مورد فیلم The Crooked Man به سایت اینترتینمنت ویکلی گفته بود که اسپین‌آف چهارم دنیای The Conjuring روایتگر داستانی تیره‌وتارتر و البته عجیب‌تر نسبت به دیگر فیلم‌های این مجموعه خواهد بود.

فیلم بعدی، فیلم جدید ملیسا مک کارتی است. ملیسا مک‌کارتی در چند سال اخیر تبدیل به یک برند در سینمای هالیوود شده است و انتخاب اول بسیاری از کارگردانان فیلم‌های کمدی است. اولین فیلم مهم مک‌کارتی را باید فیلم Bridesmaids (ساقدوش‌ها) بنامیم که وی برای نقش‌آفرینی در آن فیلم نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. به فیلم جدید ملیسا مک‌کارتی بپردازیم. فیلم Superintelligence قرار است اواخر سال آیندهٔ میلادی اکران شود و برادران وارنر اکران این فیلم را برای روز ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی‌ماه ۱۳۹۸) در نظر گرفته است. در این کمدی علمی تخیلی بار دیگر ملیسا مک‌کارتی با همسر خود، بن فالکون، همکاری خواهد داشت؛ بن فالکون کارگردانی فیلم جدید را بر عهده خواهد داشت. فیلم Superintelligence باید در گیشه با فیلم‌ Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) رقابت کند. فیلم Star Wars: Episode IX در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذرماه ۱۳۹۸) به روی پرده‌ سینما خواهد رفت.

طبق اعلام کمپانی برادران وارنر، قسمت سوم مجموعهٔ The Conjuring قرار است در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ماه ۱۳۹۸) اکران خود را روی پردهٔ سینما آغاز کند

دیگر فیلم جدیدی که کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران آن را اعلام کرده است، فیلم Just Mercy با نقش‌آفرینی مایکل بی. جردن است. مایکل بی. جردن امسال در فیلم موفق Black Panther (بلک پنتر)، نقش اریک کیلمانگر را بر عهده داشت. هجدهمین فیلم دنیای سینمایی مارول با فروش یک میلیارد و ۳۱۷ میلیون دلار، به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۸ تبدیل شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم Creed (کرید) بوده است؛ فیلمی که مایکل بی. جردن قرار است در قسمت دوم آن نیز حضور داشته باشد. فیلم Just Mercy نمایشی نیمه واقعی در مورد مردی سیاه‌پوست است که اشتباه و به ناحق محکوم می‌شود؛ داستان این فیلم از کتابی با عنوان Just Mercy: A Story of Justice and Redemption (تنها بخشش: داستانی از عدالت و رستگاری) برگرفته شده است. مایکل بی. جردن نقش اصلی را در این فیلم بر عهده خواهد داشت و کارگردانی فیلم Just Mercy بر عهدهٔ دستین دنیل کریتون است. کمپانی برادران وارنر ۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۸) را برای اکران این فیلم در نظر گرفته است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده