نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

نسخه Premium Online بازی GTA V عرضه شد

کمپانی راک‌استار اخیرا یک نسخه از بازی GTA V با نام Premium Online عرضه کرده است که می‌توانید در ادامه مطلب زومجی با جزییات آن آشنا شوید.

با اینکه زمان نسبتا زیادی از انتشار بازی GTA V می‌گذرد، اما این بازی کمپانی راک‌استار گیمز هنوز هم فروش خیلی خوبی را تجربه می‌کند و یک پای ثابت جدول فروش هفتگی انگلستان است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، Rockstar یک نسخه جدید از این بازی معرفی کرده است که Grand Theft Auto V: Premium Online Edition نام دارد و فعلا، در خرده‌فروشی‌ها با قیمت ۷۹.۹۹ دلار برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده است و هفته آینده هم به صورت دیجیتالی برای PS4، Xbox One و کامپیوتر با قیمت ۸۴.۹۹ دلار منتشر خواهد شد. 

نسخه Premium Online بازی شامل بخش داستانی به صورت کامل، آپدیت‌های بخش چندنفره و همچنین تمامی محتویاتی می‌شود که تا به امروز، برای بخش آنلاین بازی منتشر شده‌اند. این نسخه همچنین ۱ میلیون دلار پول درون بازی در بخش آنلاین در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که می‌توانند آن را برای مواردی که دوست دارند خرج کنند. در نهایت این نسخه پک Criminal Enterprise Starter Pack را هم شامل می‌شود.

به هر حال نسخه جدید، در واقع یک نسخه کامل از GTA V است و با اینکه قیمت نسبتا بالایی دارد، اما اگر قصد خرید این بازی و مخصوصا تجربه بخش آنلاین آن را دارید، این نسخه محتویات جذابی در اختیارتان خواهد گذاشت. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده