نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

شورانر سریال Arrow با استعفای مارک گوگنهایم تغییر کرد

گفته شده مارک گوگنهایم که تا چندی پیش نقش شورانر سریال ارو (Arrow) را بر عهده داشت، این نقش را کنار گذاشته و فرد دیگری قرار است در فصل جدید این نقش را داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی اعلام شده مارک گوگنهایم که تا به امروز نقش شورانر سریال Arrow (ارو) را داشت و یکی از خالقان این مجموعه محسوب می‌شد، دیگر این نقش را کنار گذاشته و فرد دیگری به جای او برای این مسئولیت انتخاب شده است. طبق گزارش جدیدی که توسط سایت خبری ددلاین منتشر شده، بث شوارتز همان فردی است که برای جایگزینی مارک گوگنهایم انتخاب شده و قرار است شورانر فصل هفت سریال ارو باشد. بث شوارتز با تیم این مجموعه غریبه نبوده و او از همان فصل اول کار خود را به‌عنوان کمک نویسنده آغاز کرده است. دیگر شورانر این مجموعه یعنی وندی مریکل هم قرار است بعد از اتمام فصل ششم سریال ارو، این مجموعه و تیم آن را ترک کند. لازم به ذکر است که همکار مریکل یعنی همان مارک گوگنهایم قرار نیست به‌طور کامل تیم را ترک کند؛ بلکه همچنان در این مجموعه خواهد ماند و از این به بعد نقش مشاور اجرایی را خواهد داشت.

استعفاء و کنار کشیدن مارک گوگنهایم تنها به سریال ارو ختم نمی‌شود؛ بلکه او به‌تازگی اعلام کرده که قصد دارد از مجموعه دیگر شبکه The CW که با همکاری کمپانی دی سی ساخته شده، یعنی سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) هم کنار بکشد و مسئولیت شورانر بودن خود را به فرد دیگری بسپارد. فیل کلمر که از ابتدا تاکنون در کنار گوگنهایم نقش دیگر شورانر سریال افسانه‌های فردا را داشت، حالا بعد از کنار کشیدن گوگنهایم قرار است از فصل چهارم به بعد، تنها شورانر این مجموعه باشد. گرگ برلانتی، تهیه کننده اجرایی سریال‌های دنیای اررو ورس در طی مصاحبه‌ای درباره اتفاقات اخیر اینگونه صحبت کرد:

بث شوارتز هم یک رهبر واقعی و هم یک داستان‌سرای جذاب و فریبنده محسوب می‌شود. اصلا نمی‌توانیم صبر کنیم که روزی برسد تا بیننده بتواند مشاهده کند که او و تیمش چه زحمتی برای این مجموعه کشیدند و چگونه رویایی را که درباره فصل جدید داشتند محقق کردند. آنها قرار است فصل بعدی این سریال را تبدیل به یک فصل جدید بزرگ کنند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده