نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

کارگردان بازی Hearthstone از بلیزارد جدا شد

بن برود، کارگردان بازی Hearthstone، پس از نزدیک به ۱۵ سال حضور در بلیزارد، از این شرکت جدا شد. 

جدا شدن اعضای قدیمی استودیو‌ها یکی از اتفاقاتی است که هر از گاهی شاهد آن هستیم و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، بن برود، کارگردان بازی Hearthstone، از کمپانی بلیزارد جدا شده است. برود نزدیک به ۱۵ سال در بلیزارد حضور داشت و از تقریبا ۱۰ سال پیش هم کار روی بازی Hearthstone را آغاز کرده بود. در واقع برود ابتدا به عنوان یک آزمایش‌کننده بازی‌ها با بلیزارد همکاری داشت و پس از آن، وارد این استودیو شد و کار روی بازی Hearthstone را آغاز کرد. 

برود پستی به منظور خداحافظی از بلیزارد منتشر کرده که بخشی از آن به شرح زیر است:

پس از ۱۵ سال حضور در بلیزارد و ۱۰ سال کار کردن روی هارت‌استون، از این استودیو جدا می‌شوم تا سراغ ماجراجویی جدیدی بروم. 

خدا می‌داند که چقدر نوشتن این جمله برایم سخت بود؛ اولین بار وقتی ۲۰ سال سن داشتم به عنوان یک آزمایش‌کننده بازی‌ها وارد بلیزارد شدم و پس از آن، همیشه این شرکت لطف زیادی به من داشته است. من برنامه‌های شرکت برای بلیزکان را اعلام کردم، در رویداد‌های eSport‌مان حاضر بودم و از همه مهم‌تر، شانس کار کردن با یک سری افراد عالی را داشتم. اما بزرگ‌ترین شانس من، پیوستن به تیم توسعه بازی هارت‌استون در سال ۲۰۰۸ بود. 

هارت استون بازی‌ای است که ما از ساختن آن احساس غرور داریم و حس می‌کنیم توانسته‌ایم تاثیری روی صنعت بازی‌ها با این بازی بگذاریم. افراد زیادی به من گفته‌اند که هارت‌استون، باعث شده تا جمع خانوادگی آن‌ها گرم‌تر شود، افرادی از طریق این بازی دوستان فوق‌العاده‌ای پیدا کرده‌اند و در نهایت، افرادی هم بودند که هارت‌استون مشوق آن‌ها برای بازیساز شدن بوده است و خب اینکه من هم بخشی از تیم سازنده چنین بازی بودم، حس فوق‌العاده‌ای است. 

اما جالب است بدانید که من، بیش از هر چیزی به تیم سازنده بازی هارت‌استون افتخار می‌کنیم. به نظر من مجموعه‌ای که این بازی را کنار هم ساخت، بهترین تیم ممکن است. در این ۱۰ سال افراد زیادی از جمع ما جدا شدند و افرادی هم به جمع ما پیوستند. ولی آن هسته اصلی تیم واقعا فوق‌العاده است؛ آنقدر فوق‌العاده که حس می‌کنم بزرگ‌ترین دستاورد ما نه بازی هارت‌استون، که شکل دادن چنین تیمی بوده است. برای ما کار کردن روی هارت‌استون نه یک شغل که دنبال کردن و بهبود بخشیدن یک علاقه جمعی است. 

به‌علاوه همین عالی بودن تیم است که باعث می‌شود بدانم پس از جدا شدن من، هارت‌استون در دستان قابل اعتمادی است که روز به روز آن را بهتر خواهند کرد. از طرف دیگر، الان شرایطی برایم محیا شده است که بتوانم یک ریسک بزرگ را قبول کنم؛ ریسکی که البته به خاطر آن، کمی هم ترسیده‌ام. هدف من در ادامه، کمک در راه‌اندازی یک شرکت است که در آن، احتمالا مشغول ساخت بازی خواهیم شد ولی هنوز چیزی کاملا مشخص نیست. در ادامه فعالیت‌هایی خواهم داشت اما حسابی دلتنگ تیم هارت‌استون و بلیزارد می‌شوم. 

در نهایت، ممنون از بلیزارد برای شانسی که به من و بازی هارت‌استون داد. بی‌صبرانه منتظر دیدن بازی‌های بعدی این شرکت هستم. همچنین ممنون از تمام بازیکنانی که همیشه از ما حمایت کردند و باعث شدند بازی به چنین سطحی برسد. برای شما هم دلتنگ خواهم بود. 

شما می‌توانید مصاحبه‌ای را که چندی پیش بن برود در رابطه را بازی هارت‌استون انجام داده بود، در زومجی بخوانید. 


منبع Battle.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده