نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تصویر و اطلاعات جدیدی از فیلم Ant-Man and The Wasp منتشر شد

مارول استودیو اخیرا تصویر و اطلاعات جدید از فیلم Ant-Man and The Wasp را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر و اطلاعات جدیدی از فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) منتشر شده است. مجله اینترتینمنت ویکلی در شماره جدید خود تصویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده که در آن شخصیت انت من روی یک مورچه بالدار سوار شده و واسپ در کنار آن‌ها پرواز می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Ant-Man and The Wasp

ماه بهمن سال گذشته، مارول استودیو اولین تریلر فیلم Ant-Man and The Wasp را منتشر کرد که در این تریلر شاهد نمایش برخی از اتفاقاتی که قرار است در طول فیلم مشاهده کنیم، بودیم. حال اوانجلین لیلی، بازیگر نقش هوپ ون دین ملقب به واسپ، در مورد هدف این شخصیت در دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) گفت:

اسکات در فیلم اول وارد قلمرو کوانتومی شد و از آن برگشت و این چیزی بود که ما فکر می‌کردیم غیر ممکن باشد. حال این سوال مطرح شده است که آیا جنت هم می‌تواند دوباره بازگردد؟ بنابراین شخصیت من در تمام فیلم به‌دنبال پیدا کردن راهی برای ورود به قلمروی کوانتومی و بازگرداندن او است.

در فیلم Ant-Man and the Wasp قرار است شاهد حضور یک شخصیت شرور و منفی جدید و کمتر شناخته شده به‌نام گوست باشیم که نسبت به نسخه کمیک آن شاهد تغییرات کوچکی در آن هستیم. در نسخه فیلم، این شخصیت قرار است به‌جای یک مرد، یک زن باشد و هانا جان کامن، بازیگر سریال Killjoys (کیل‌جویز) و فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده)، نقش این شخصیت را در این فیلم بر عهده داشته است. پیتون رید، کارگردان دنباله فیلم Ant-Man، در مورد شخصیت گوست گفت:

شخصیت گوست می‌توانست یک مرد، یک زن یا هر چیز دیگری باشد. بنابراین انتخاب یک بازیگر زن برای این نقش برای ما بیشتر جالب بود و جذابیت داشت. انتقال، قدرت اصلی گوست است که به او اجازه می‌دهد تا از یک شی جامد به یک شی دیگر انتقال پیدا کند. او دارای انواع نسخه‌های مختلف از این انتقا‌ل‌ها است و کار انت من و واسپ برای مقابله با گوست را بسیار دشوار می‌کند.

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، بوده است و اندرو بارر و گابریل فراری کار نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده