// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

بازی واقعیت مجازی Paper Valley به فروشگاه آکیولس اضافه شد

به تازگی بازی واقعیت مجازی Paper Valley به Oculus Store افزوده شده و به این مناسبت تیم توسعه دهنده بازی تریلری از این اثر منتشر کرده است.

امروز بازی Paper Valley به صورت رسمی در فروشگاه‌ عرضه کننده‌ی بازی‌های واقعیت مجازی یعنی Oculus Store لیست شد و به همین منظور، تیم توسعه دهنده‌ یک تریلر در مورد این بازی پرجنب و جوش منتشر کرده‌‌اند.

بازی Paper Valley یک بازی اکشن جذاب است که توسط استودیو VITEI BACKROOM طراحی و منتشر شده است. در بازی Paper Valley بازیکنان باید جهان درون بازی را دوباره به زندگی بازگردانند. برای انجام این عمل بازیکنان باید از کنترل‌های Oculus Rift استفاده کنند و با انجام اعمال مختلفی از جمله پرتاب، چرخش و ساخت موشک‌های کاغذی به اهداف مختلفی که در سراسر این سرزمین پخش شده است، دسترسی پیدا کنند.

هربار که بازیکن بتواند یک پرتاب موفق انجام دهد و به وسیله‌ی یک موشک کاغذی به هدف مورد نظر ضربه بزند، یک بخشی از این جهان دوباره به زندگی باز می‌گردد. برای پی بردن به اسرار پنهانی این سرزمین عجیب و همچنین زنده کردن آن، داشتن هدف‌گیری دقیق یک امر ضروری است. با وجود اینکه مفهوم این بازی به صورت خیلی ساده بیان شده است، اما از این سادگی به گونه‌ای استفاده شده تا به عنوان نقطه‌ی قدرت بازی بتوان بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد.

paper valley

علاوه بر این، در صورت خرید بازی در مدت محدود اعلام شده از سوی سازندگان، می‌توانید از تخفیف ۱۵ درصدی برای این محصول استفاده کنید. به یاد داشته باشید که بازی Paper Valley تنها برای سیستم‌های واقعیت مجازی Oculus Rift طراحی و تولید شده است.

در انتهای مطلب می‌توانید ویدئوی منتشر شده در رابطه با بازی Paper Valley را مشاهده کنید:

لینک دانلود


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده