// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Hide Online

بازی موبایل Hide Online اثر جالب توجهی است که با گرافیک ساده اما جذاب، بازیکنان را به نبردهای هیجان‌انگیز آنلاین دعوت می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Hide Online اثر فوق‌العاده جذابی در سبک اکشن آنلاین است که توسط HitRock Games عرضه شده است و با داشتن ویژگی‌هایی مانند گیم پلی عالی و اتمسفر هیجان‌انگیز، به خوبی توانسته است لحظات خارق‌العاده‌ای را برای بازیکنان ایجاد کند و چالش‌های خوبی را داشته باشد. وظیفه شما در این بازی پنهان شدن در قالب وسیله‌های مختلف، از دست مهاجمین تیرانداز است.

این بازی اندروید تجربه جدیدی را در ژانر اکشن ارائه کرده است که هر بازیکنی را به خود جذب می‌کند و به دلیل جالب توجه بودن می‌تواند یک اثر اعتیادآور نیز تلقی شود. بازیکن باید به شکل میز، صندلی، قوطی نوشابه و چندین و چند ابزارآلات مختلف تبدیل شود و بتواند با استتار و حرکت کردن به سمت اتاق‌های مختلف از دست تیراندازها پنهان شود و در نهایت پس از سپری شدن مدت زمان تعیین‌شده، بتواند پیروزی را از آن خود کند. این روند در جهت برعکس نیز اتفاق می‌افتد و گاهی نیز شما در نقش تیراندازان مهاجم قرار می‌گیرید و باید با دقت بتوانید وسیله‌های محیط بازی را چک کنید و در صورت پیدا کردن شخصیت موردنظر، به طرفش تیراندازی کنید و او را از پا درآورید. وجود چنین ابتکاری در بازی، سبب شده است که لحظات هیجان‌انگیز و البته پراسترسی را تجربه کنید و به دنبال یافتن راه‌هایی برای عملکرد بهتر باشید.

Hide Online

گیم‌پلی بازی به صورت روان طراحی شده است و شما به مانند اکثر بازی‌های شوتر اول شخص، باید بتوانید به سمت محیط بازی حرکت کنید و با المان‌های حرکتی‌ای که در سمت چپ و راست صفحه نمایش گوشی خود مشاهده می‌کنید، کنترل شخصیت بازی را در اختیار بگیرید. امکان شلیک کردن، پرتاب نارنجک و پرش نیز در گیم‌پلی قرار داده شده است تا بتوانید از تمامی‌ قابلیت‌های شخصیت بازی استفاده کنید و تجربه نابی را از بازی داشته باشید. البته این تجربه بیش‌تر به صورت کارتونی‌وار دیده می‌شود و انتظار وجود گرافیک و گیم‌پلی پیشرفته‌ای از بازی را نباید داشته باشید؛ اما با این حال با توجه به هدفی که این بازی آنلاین برای خود دارد، به خوبی در این راستا موفق ظاهر می‌شود و تجربه لذت‌بخشی را به بازیکنان می‌دهد.

گرافیک و صداگذاری بازی در حد متوسط جلوه‌گری می‌کند و کاملا مشخص است که این بازی تنها برای تجربه آنلاین و چندنفره طراحی شده است و بیش‌تر روان بودن و گیم‌پلی ساده مدنظر بوده است تا بازیکنان به راحتی به اطراف حرکت کنند و پیچیدگی زیاد، باعث ضربه خوردن به کلیت بازی نشود. گرافیک بافت‌ها بسیار ساده است و حالت کارتونی دارد. جلوه‌های ویژه در هنگام شلیک و حرکت به سمت اطراف نیز در حالت ساده‌ای هستند و تجربه بازی، بیش‌تر یادآور بازی‌هایی همچون کانتر جلوه می‌کند. موسیقی متن چندانی را در کل بازی شاهد نیستیم و بیشتر صدای شلیک‌ها و صدای وسیله‌هایی به گوش می‌خورد که بازیکن به آن‌ها تبدیل می‌شود. البته با توجه به تاثیر مستقیم صدای وسیله‌ها در تجربه بازی، وجود نداشتن موسیقی در حین بازی، به خوبی قابل توجیه است.

Hide Online

رمز موفقیت شما در این بازی بدین گونه است که باید وسیله‌ای را که به آن تبدیل می‌شوید در نظر داشته باشید و با توجه به آن از بهترین مکان‌ها برای استتار استفاده کنید. این استتار باید بدین گونه باشد که مدت زمان تعیین‌شده را در نظر بگیرید و در صورت نیاز، با استفاده از دکمه تغییر شخصیت، وسیله را تغییر دهید و به سمت‌های دیگری حرکت کنید. پس از زمانی چند ثانیه‌ای، وسیله‌ای که انتخاب می‌کنید شروع به صدا درآوردن می‌کند و بقیه افراد فرصت این را پیدا می‌کنند که شما را پیدا کنند. اگر در این مدت زمان کم بتوانید از دید دشمنان پنهان شوید و حرکت سریعی داشته باشید، بهتر می‌توانید برای خود زمان بخرید و بیش‌تر در بازی حضور داشته باشید. شما می‌توانید سرعت خود را برای چند ثانیه‌ای زیاد کنید و همچنین از پرش‌های بلند نیز بهره‌مند شوید که همگی برای جذابیت بیش‌تر بازی بسیار کارامد هستند.

اما در سوی دیگر ماجرا این شما هستید که باید وسیله‌هایی را که دیگر افراد آنلاین به آن‌ها تبدیل شده‌اند زودتر از بقیه پیدا و نابود کنید. در این راستا باید به صداها بیش‌تر گوش دهید و البته مهم‌تر از همه سرعت عمل بالایی داشته باشید تا بتوانید قبل از همه به نابودی دیگر شخصیت‌ها بپردازید. این موضوع از آن جهت اهمیت بالایی دارد که معمولا همه وسیله‌ها را به صورت هم‌زمان پیدا می‌کنند و اولین کسی که بتواند وسیله را نابود کند، پیروز خواهد بود. به صندلی‌ها و میزها توجه بیش‌تری کنید و اقلام ثابت را بیشتر چک کنید تا اگر شانس با شما یار بود، با یک اشتباه کوچک از جانب دیگران بتوانید زودتر وسیله‌ها را پیدا و نابود کنید.

بازی Hide Online اثر جذاب و معرکه‌ای است که در اعتیادآور بودن موفق ظاهر می‌شود و با توجه به چند نفره و آنلاین بودن بازی، شاهد هیجان بالایی در حین تجربه آن هستیم. بازی به‌موقع برای بازیکنان استرس‌آور می‌شود و نیاز به مخفی کاری ریزه‌کارانه هیجان بسیار بالایی را القا می‌کند. گیم‌پلی عالی و تجربه آسان و بدون مشکل بازی، مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که منجر به موفقیت این بازی می‌شود. این بازی را می‌توانید از گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Hide Online


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده