نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ اکران فیلم The Hunt مشخص شد

به‌تازگی کمپانی یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران فیلم شکار (The Hunt) به تهیه کنندگی و همچنین نویسندگی دیمون لیندلوف، تهیه کننده سریال لاست (Lost)‌ را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) به‌تازگی تاریخ اکران جدیدترین اثر به‌شدت جذاب، اکشن و هیجان‌انگیز تهیه کننده و نویسنده هالیوود یعنی دیمون لیندلوف به نام The Hunt (شکار) را به‌طور رسمی اعلام کرد. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فیلم شکار قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) اکران شود. فیلم The Hunt درست در همین تاریخ قرار است با یکی دیگر از آثار کمپانی یونیورسال یعنی انیمیشن Everest (اورست) رقابت کند. تاریخ اکران این انیمیشن که سبکی ماجراجویی و کمدی دارد، چندی پیش اعلام شده بود.

فیلم شکار قرار است توسط کریگ زوبل کارگردانی شود. نام این هنرمند بیشتر برای کارگردانی آثار درام نسبتا معروف و محبوبی مانند فیلم Compliance (موافقت) و همچنین فیلم Z for Zachariah (زی برای زکریا) بر سر زبان‌ها افتاده است. فعالیت‌های این کارگردان فقط به آثار سینمایی ختم نمی‌شود و در زمینه مجموعه‌های تلویزیونی هم فعالیت‌هایی داشته است. او در طی زندگی حرفه‌ای و کاری خود، قسمت‌هایی از مجموعه‌های پرطرفدار تلویزیونی یعنی سریال Outcast (رانده شده)، سریال American Gods (خدایان آمریکایی) و همچنین سریال Westworld (وست ورلد) را کارگردانی کرده است. فیلمنامه فیلم شکار قرار است توسط دیمون لیندلوف و نیک کیوز نوشته شود. این دو نفر، ذهن خلاق پروژه تولید سریال The Leftovers (بازماندگان) بوده‌اند.

جیسون بلوم به واسطه کمپانی بلوم هاوس پروداکشنز (Blumhouse Productions)، تهیه کننده فیلم Get Out (برو بیرون)، فیلم Split (شکاف) و همچنین سری فیلم The Purge (پاکسازی) به همراه دیمون لیندلوف به واسطه کمپانی وایت ربیت (White Rabbit)، تهیه کنندگی این اثر اکشن و هیجان‌انگیز را بر عهده دارند. کریگ زوبل و نیک کیوز هم قرار است تهیه کنندگی اجرایی این اثر را بر عهده داشته باشند.

انیمیشن اورست داستان گروهی از افراد غیر معمول و غیرطبیعی را حکایت می‌کند که با یک یتی (Yeti) برخورد می‌کنند. این یتی، اورست نام دارد. حال اعضای گروه داستان ما باید یک ماجراجویی ۳۰۰۰ مایلی را پشت سر بگذارند تا بتوانند از شانگهای به کوه‌های هیمالیا برسند و این موجود دوست‌داشتنی را دوباره به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانند. این انیمیشن سینمایی قرار است توسط دو کارگردان هالیوودی یعنی تیم جانسون، کارگردان انیمیشن Home (خانه) و انیمیشن Over the Hedge (آنسوی پرچین‌ها) و همچنین تاد وایلدرمن، کارگردان انیمیشن Open Season 2 (فصل شکار 2) کارگردانی شود. لازم به ذکر است که فیلمنامه این انیمیشن توسط نویسنده فیلمنامه انیمیشن Puss in Boots (گربه چکمه پوش) و انیمیشن How To Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم) یعنی ویل دیویس نوشته خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده