نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶

تبلیغ تلویزیونی جدید انیمیشن The Incredibles 2 منتشر شد

کمپانی والت دیزنی و پیکسار به‌تازگی جدیدترین تبلیغ تلویزیونی انیمیشن مورد انتظار شگفت انگیزان 2 (The Incredibles 2) را در صفحه توییتر رسمی خود انیمیشن منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی و استودیو پیکسار جدیدترین تبلیغ تلویزیونی انیمیشن The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان 2) را منتشر کردند. این انیمیشن فوق‌العاده مورد انتظار توسط برد برد کارگردانی و فیلمنامه آن نوشته شده است. برد برد تا به امروز نویسندگی و کارگردانی پروژه‌های زیادی از قبیل انیمیشن The Incredibles (شگفت انگیزان)، انیمیشن The Iron Giant (غول آهنی) و همچنین انیمیشن Ratatouille (موش سرآشپز) را بر عهده داشته است. براساس برنامه‌ریزی‌های تیم تولید، انیمیشن شگفت انگیزان 2 قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.

خانواده ابرقهرمان داستان ما که با قسمت اول انیمیشن شگفت‌انگیزان توانست خود را در دل همه جا کند، حالا قرار است دوباره با انیمیشن شگفت‌انگیزان 2 بازگردد. اما در این قسمت، این هلن (با صداپیشگی هالی هانتر)، مادر خانواده، است که در مرکز توجهات قرار دارد. او پدر خانواده یعنی باب (با صداپیشگی کریگ تی. نلسن) را در خانه با ویولت (با صداپیشگی سارا واول) و دش (با صداپیشگی هاک میلنر) تنها می‌گذارد تا درست همانند یک انسان معمولی، گذر روزانه یک زندگی بسیار معمولی و متوسط را تجربه کنند. قطعا این موضوع تغییر مسئولیت‌ها برای هر کسی سخت خواهد بود. حتی با گذشت مدت زمان کمی، این قضیه برای خانواده سخت‌تر هم می‌شود؛ زیرا آنها هنوز نمی‌دانند که فرزند کوچکشان یعنی جک جک هم درست همانند بقیه اعضای خانواده دارای قدرت‌های ابرانسانی است. زمانی که یک شخصیت منفی و شرور جدید یک نقشه بسیار خطرناک و هوشمندانه را طرح‌ریزی می‌کند، این خانواده ابرقهرمانی به همراه دوست‌شان یعنی لوسیوس بست ملقب به فروزون (با صداپیشگی ساموئل ال جکسون) باید راهی پیدا کنند تا بتوانند همانند قبل با یکدیگر همکاری کنند؛ هرچند با تماشای این انیمیشن متوجه می‌شویم که عمل کردن به این موضوع همانند بیان کردن آن آسان نیست؛ حتی زمانی که همه آنها «شگفت‌انگیز» هستند.

جان راتزنبرگر در نقش آندرماینر، برد برد در نقش ادنا مد، باب ادنکیرک در نقش وینستون دور، کاترین کینر در نقش اولین دور، جاناتان بانکز در نقش ریک دیکر، سوفیا بوش در نقش ووید و ایزابلا روسلینی در نقش امباسدور، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Incredibles 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. انیمیشن شگفت‌انگیزان 2 توسط جان واکر، تهیه کننده انیمیشن شگفت‌انگیزان و فیلم Tomorrowland (سرزمین فردا) و همچنین نیکول گریندل، تهیه کننده انیمیشن کوتاه Sanjay's Super Team (تیم محشر سانجای) و انیمیشن Toy Story 3 (داستان اسباب بازی 3)، تهیه می‌شود.

 دانلود از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده