// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

نسخه‌ فرعی بازی Psychonauts برای هدست‌ های واقعیت مجازی منتشر شد

نسخه‌ی فرعی بازی Psychonauts با نام Rhombus of Ruin توسط تیم سازنده‌ی این بازی برای دستگاه‌های واقعیت مجازی منتشر شد.

استودیو Double Fine امروز اعلام کرد که یک نسخه‌ی فرعی از بازی Psychonauts با نام Rhombus of Ruin را برای پی‌سی منتشر کرده است. این بازی به مناسب ۱۳ سالگی نسخه‌ی اصلی منتشر شده و توانایی پشتیبانی از هر دو سیستم واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive را دارد.

بازی Rhombus of Ruin اوایل سال گذشته به عنوان یک محصول انحصاری برای PSVR معرفی شد که در آن داستان بازی پس از وقایع نسخه‌ی اول بازی Psychonauts روایت می‌شود. بار دیگر شما در این بازی نقش Raz، شخصیت نوجوانی که همیشه یک عینک روی سرش دارد ایفا می‌کنید که باید با استفاده از توانایی‌های ذهنی این شخصیت، دنیا را نجات دهید. با این حال بازی Rhombus of Ruin از مکانیزم‌های پلتفرم‌های نسخه‌ پیشین بازی Psychonauts استفاده نکرده و در این شماره بیشتر بازی روی حل پاز‌ل‌های مختلف تمرکز کرده است.

در اکثر مواقع شخصیت ریز در یک نقطه درون بازی به شکل ثابت قرار دارد و باید با استفاده از قدرت‌های ذهنی خود به ذهن دیگر شخصیت‌های درون بازی نفوذ کند. با انجام این‌ کار شما می‌توانید اطراف شخصیتی که به ذهنش وارد شده‌اید دستکاری کنید و امید داشته باشید که بتوانید از دنیای Titular فرار کنید.

Rhombus of Ruin

باید خاطر نشان کرد که در حال حاضر بازی Rhombus of Ruin برای پی‌سی با ۲۰ درصد تخفیف منتشر شده است. درصورتی که بخواهید این بازی را از سیستم استیم خریداری کنید باید مبلغ ۱۲.۳۹ پوند بپردازید، در حالی که خرید بازی به صورت عادی ۱۵.۴۵ پوند است. همچنین اگر بازی را از طریق فروشگاه‌های Oculus Store تهیه کنید می‌توانید با قیمت کمتر یعنی ۱۱.۹۹ پوند به آن دسترسی پیدا کنید.

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که بازی Psychonauts 2 که قرار بود امسال عرضه شود، طبق گفته‌های تیم توسعه دهنده‌ی Double Fine هم اکنون در حال توسعه است ولی با تاخیر مواجه شده و در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

در ادامه‌ی مطلب می‌توانید تریلر منتشر شده از سوی سازندگان بازی را مشاهده کنید:

لینک دانلود


منبع eurogamer.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده