نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 میزبان یک DLC با محوریت فیلم Avengers: Infinity War می‌شود

جدیدترین بسته الحاقی بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 با محوریت فیلم Avengers: Infinity War منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوی Traveller’s Tales، سازندگان بازی LEGO Marvel Super Heroes 2، در حالی که یک هفته به اکران فیلم اونجرز اینفینیتی وار زمان باقی است، یک محتوای دانلودی جدید برای بازی‌شان با محوریت فیلم اونجرز منتشر خواهند کرد.

این محتوای دانلودی همانطور که از نامش پیدا است، قرار است یک سری کاراکتر و مراحل جدید به بازی اضافه کند؛ کاراکترهایی که در فیلم هم قرار است آن‌ها را ببینیم، مانند: Thanos ،Corvus Glaive ،Cull Obsidian ،Ebony Maw و نسخه‌ی نوجوانِ Groot که در پایان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 او را دیدیم و در فیلم Avengers: Infinity War هم با او ملاقات خواهیم کرد. همچنین وجود لباس Hulkbuster 2.0 در این بسته الحاقی تایید شده است. همچنین این DLC یک مرحله جدید به بازی اضافه خواهد کرد که در این مرحله شاهد دفاع کردن Inhumanها از خانه‌ی خود در برابر تانوس و افرادش هستیم.

هنوز تاریخ انتشار این بسته‌ی الحاقی مشخص نشده است، اما کاربران برای دسترسی به آن باید ۲.۹۹ دلار بپردازند؛ البته اگر سیزن پس بازی را در اختیار دارید دیگر لازم نیست برای این DLC پول پرداخت کنید.

بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 سال گذشته برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده