نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

تریلر نمرات بازی God of War هیچ یک از نمرات آن را به نمایش در نمی‌آورد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اولین تریلر مربوط به نمرات بازی God of War را منتشر کرد، اما این تریلر کاملا با آنچه انتظار می‌رفت، متفاوت است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی تحسین‌برانگیز God of War به طور رسمی منتشر شده است و به این خاطر بخش سرگرمی های تعاملی سونی تریلر نمرات بازی را به اشتراک گذاشته است.

این تریلر بر خلاف هر تریلر دیگری در این زمینه که با نام Accolade شناخته می‌شود، هیچ یک از نمرات بازی را به تصویر نمی‌کشد و تنها به نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی و برخی از جملات وب‌سایت‌های مختلف درباره بازی می‌پردازد؛ البته می‌توان گفت که با در نظر گرفتن بازخوردهای خوبی که بازی God of War از منتقدان دریافت کرد، کمپانی سونی نیازی به نمایش نمرات بازی ندارد. بدون شک جذاب خواهد بود اگر در آینده تریلرهای دیگری از بازی منتشر شود که نمرات عالی بازی God of War را به نمایش در آورد، اما در حال حاضر تریلر زیر تنها چیزی است که نصیبمان شده است.

دانلود از وب‌سایت آپارات

کمپانی سونی اخیرا از قابلیت Photo Mode در بازی God of War رونمایی کرد و تریلرهای جدیدی از بازی منتشر ساخت که «دشمنان مرگبار بازی با نام Revenant»، «دنیای اساطیری نورس»، «طراحی و پیشرفت شخصیت اصلی» و «ترول‌های پرقدرت بازی» را به نمایش در آورد. همچنین چندی قبل کوری بارلوگ، کارگردان بازی در دو مصاحبه جداگانه درباره مسائلی نظیر «حضور آترئوس در بازی» و «تاثیرات همکاری او با کارگردان فیلم Mad Max» سخن گفت. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی God of War را در صفحه اختصاصی آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده