نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۵

تریلر جدید God of War طرح اولیه بازی در سال ۲۰۱۵ را نشان می‌دهد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی با انتشار تریلر جدیدی از بازی God of War نشان داد که این بازی سه سال پیش چگونه بوده است. 

بدون شک بازی God of War، جدیدترین اثر استودیو سانتا مونیکا شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، اما این بازی همیشه چنین ظاهری نداشته است. در جدیدترین اخبار بازی، بخش سرگرمی های تعاملی سونی در جریان لایو استریم عرضه بازی God of War با انتشار تریلر جدیدی به طرفداران نشان داد که این بازی تحسین‌برانگیز در سال ۲۰۱۵ چگونه بوده است.

تریلری که در جریان لایو استریم عرضه بازی God of War به نمایش در آمد، در واقع «طرح اولیه‌ای» است که سازندگان بازی در استودیو سانتا مونیکا به منظور گرفتن مجوز ساخت به کمپانی سونی نشان داده بودند. با اینکه در این تریلر ظاهر بازی نسبت به آنچه امروز در بازی نهایی شاهد آن هستیم، از کیفیت پایین‌تری برخوردار است، اما قطعا المان‌های خاص زیادی از آن به بازی نهایی منتقل شده است.

در این تریلر برخی از دشمنان انسانی، تعدادی از حرکات نمایشی آترئوس و ارتقای تبر کریتوس در جریان بازی به نمایش در می‌آید که بسیار جذاب به نظر می‌رسد و شما می‌توانید آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید. 

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی God of War به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شده است. این بازی با کنار زدن رقبای قدرتمندی نظیر بازی The Last of Us Remastered موفق به کسب رتبه اول انحصاری‌های کنسول PS4 شده است و نقدهای عالی بازی نویدبخش اثر باکیفیت و زیبایی است که تجربه آن به تمام طرفداران مجموعه بازی‌های خدای جنگ پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید با مقاله «دفتر خاطرات: از المپوس تا میدگارد با God of War» مروری بر خاطرات‌تان از این مجموعه محبوب و قدیمی داشته باشید و با مقاله «نگاهی ویژه به تغییرات برجسته بازی God of War» تغییرات نسخه جدید بازی و دلایل ایجاد آن را بیشتر بشناسید. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده