// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

نقشه Rapture در بازی Battlefield 1 را رایگان تجربه کنید

استودیو EA Dice در یک اقدام غافلگیر کننده اعلام کرد که نقشه Rapture برای بازی Battlefield 1 رایگان شده است.

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که بازی Battlefield 1 را خریداری کرده‌اید ولی هنوز موفق به خرید محتوای جدید بازی نشده‌اید، نگران نباشید زیرا طبق جدیدترین اخبار بازی استودیو دایس (EA Dice)، سازنده بازی بتلفیلد 1، اعلام کرده است که نقشه Rapture هم‌اکنون رایگان است و کاربران می‌توانند آن را تجربه کنند.

برای آن دسته از کاربرانی که اطلاعاتی از نقشه Rapture ندارند، باید بگویم که محیط این نقشه در نزدیکی‌های پاریس قرار دارد و یکی از مناطق مهم جنگ جهانی اول به‌حساب می‌آید. در جریان این نقشه شاهد سنگر و خندق‌های مختلف و مزارع هستیم. این نقشه در بسته الحاقی They Shall Not Pass به بازی Battlefield 1 اضافه شد که ماه مارس سال گذشته روانه بازار شده بود و از طرفی در ماه‌های آینده، شاهد رایگان شدن نقشه Soissons خواهیم بود.

رایگان شدن نقشه‌ها، خبر خوشحال کننده‌ای به‌حساب می‌آید زیرا عده‌ای از کاربران قادر به پرداخت ۱۵ دلار برای DLC نیستند اما با رایگان شدن تدریجی نقشه‌های بعضی از گسترش دهنده‌ها، می‌توانند تجربه‌ی مشابهی را کسب کنند. در کنار تمامی موارد گفته شده، در ماه ژوئن بازی بتلفیلد 1 میزبان حالت جدیدی به نام Shock Operations خواهد بود که متاسفانه تاریخ دقیق در دسترس قرار گرفتن‌اش اعلام نشده است.

این حالت از ۴۰ بازیکن پشتیبانی کرده و در نقشه Giant’s Shadow، نقشه Prise de Tahure، نقشه Lupkow Pass، نقشه Zeebrugge و نقشه River Somme  قابل بازی خواهد بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده