// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹

بهترین بازی های آنلاین اندروید | ۴۰ بازی جذاب چندنفره

در میان بازی‌های متعدد آنلاین اندروید و iOS سعی کرده‌ایم لیستی از بهترین‌های پلتفرم موبایل را درکنار یکدیگر قرار دهیم. با بهترین بازی‌های انلاین اندروید و آیفون همراه زومجی باشید.

این روزها بازی‌های رقابتی و چندنفره بخش مهمی از صنعت بازی‌های ویدیویی را در بر می‌گیرند و مشاهده می‌کنیم که سازنده‌های مختلف سعی می‌کنند بازی‌های رقابتی خود را که اکثرا مشابه بازی‌های معروف این سبک هستند، با شکل و شمایلی جدیدی روانه بازار کنند. دراین‌میان مدتی است که ویروس ساخت بازی‌های رقابتی متعدد پلتفرم موبایل را نیز دربر گرفته است و شاهد بازی‌های رقابتی زیادی هستیم که تا به امروز عرضه شده‌اند اما دراین‌میان تعداد کمی از آن‌ها با کیفیت هستند. در این مقاله و ویدیو سعی کردیم به سراغ بهترین بازی های اندروید و iOS آنلاین برویم که جدای از کیفیت بالایی که دارند، توانسته‌اند مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند. این نکته را ذکر کنم که در فهرست تهیه شده، سعی شده از بازی‌های انحصاری یک پلتفرم نیز استفاده شود. اگر به‌دنبال بازی رایگان اندروید هستید، مقاله ویژه زومجی را از دست ندهید. ‌بازی‌ها رتبه‌بندی خاصی ندارند.

بهترین بازی های آنلاین اندروید


بازیکنان در حال آماده سازی در سفینه فضایی Among Us

۴۰. بازی Among Us

Among Us جزو آن دسته از بازی‌هایی است که شاید در زمان عرضه نتوانست مخاطبان را به خود جذب کند، اما دو سال پس از عرضه و به‌لطف استریمرها توانست به یکی از پر بیننده‌ترین بازی‌های ویدیویی تبدیل شده و حال مخاطبان بسیاری را به‌خود جذب کرده است. کاربران می‌توانند Among Us را روی گوشی‌های موبایل اندرویدی خود به‌صورت کاملا رایگان تجربه کنند و همچنین به‌صورت لوکال و استفاده از وای‌فای هم می‌توانید Among Us را درکنار ۴ الی ۱۰ دوست یا اعضای خانواده خود تجربه کنید.

ساختار بازی هم بدین صورت است که پس از آماده کردن سفینه فضایی خود، باید کارهای متفاوتی را درکنار سایر بازیکنان انجام دهید، اما حداقل یک خائن در میان شما قرار دارد که خواهان کشتن تمامی بازیکنان است. بازیکنی که در نقش خائن یا Imposter قرار می‌گیرد، باید سایر بازیکنان را به‌گونه‌ای بکشد که شخصی به او شک نکند، درغیر این‌صورت از سفینه فضایی به بیرون پرتاب می‌شود. همچنین پس از هر دور از انجام کارهای داخل کشتی، بازیکنان باید از یکدیگر دفاع کرده و برای شناسایی خائن تلاش کنند.

دانلود بازی Among Us

دانلود گوگل پلی Google Play


ساختن پناهگاه در Last Day on Earth: Dead War

۳۹. بازی Last Day on Earth: Survival

کاربران علاقه‌مند به بازی‌های MMO و نقش آفرینی، می‌توانند لحظات سرگرم کننده‌ای را در بازی Last Day on Earth: Survival کسب کنند. به‌عبارتی Last Day on Earth: Survival یک بازی MMO برای گوشی‌های موبایل است که یک جهان پسا آخرالزمانی را به‌تصویر می‌کشد؛ جایی که زامبی‌ها درحال نابودی بشریت هستند و باید برای زنده ماندن تلاش کنید. ساختار مراحل بازی به‌گونه‌ای است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را هم به‌صورت تک‌نفره و هم چندنفره و درکنار سایرین کامل کنند. ازاین‌رو تجربه‌ی بازی‌های MMO و سروایل به‌صورت چندنفره می‌تواند تجربه‌ی کامل‌تری را ارائه دهد.

در جهان Last Day on Earth: Survival، جدا از کشتن زامبی‌ها و انجام مأموریت‌های متفاوت، باید برای زنده ماندن هم تلاش کنید. به‌عبارتی وجود المان‌های سروایول نظیر ساختن پناهگاه، پیدا کردن مهمات و غذا از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. همچنین ازطریق بخش ساخت‌وساز هم می‌توانید سلاح و ماشین‌های متفاوتی را برای خود بسازید تا گشت‌وگذار در جهان Last Day on Earth: Survival بیش‌ازپیش ساده‌تر شود.

دانلود بازی Last Day on Earth: Survival

دانلود گوگل پلی Google Play


مسابقات یک به یک در Forza Street

۳۸. بازی Forza Street: Tap Racing Game

فورتزا را می‌توان یکی از بهترین مجموعه‌های ریسینگ حال حاضر دانست که کاربران ایکس باکس و کامپیوتر، سال‌ها است با این مجموعه لحظات بسیار خوبی را برای خود رقم می‌زنند. با عرضه نسخه Forza Street: Tap Racing Game برای گوشی‌های موبایل، تجربه‌ی متفاوتی در اختیار بازیکنان قرار گرفت. در جریان بازی Forza Street: Tap Racing Game، بازیکنان وارد مسابقات مختلفی می‌شوند که اکثر آن‌ها رقابت‌های یک‌به‌یک است. همچنین حالت آنلاین بازی هم برپایه مسابقات یک‌به‌یک طراحی شده که با سایر بازیکنان به یک رقابت دونفره مشغول می‌شوید؛ رقابتی که هیجان بسیار بالایی را در خود جای داده است.

از نظر گیم‌پلی هم فورتزا استریت تاحدی بازیکنان را یاد سری ASphalt خواهد انداخت، اما وجود المان‌های مخصوص، سبب شده تا Forza Street: Tap Racing Game بتواند تجربه‌ی جدیدی را هم ارائه دهد. تیم سازنده برای سرگرم کردن مخاطب و ایجاد تنوع، از ماشین‌های قدیمی و مدرن بسیاری نظیر ماشین‌های برند لامبورگینی، مک‌لارن، فراری و سایر موارد استفاده کرده است. همچنین با پیروزی در مسابقات مختلف، می‌توانید اتومبیل‌های خود را ارتقا داده و پول لازم جهت شخصی‌سازی آن‌ها را هم کسب کنید.

دانلود بازی Forza Street: Tap Racing Game

دانلود گوگل پلی Google Play


نبرد با سایر بازیکنان در Riptide GP: Renegade

۳۷. بازی Riptide GP: Renegade

اگر به‌دنبال یک بازی ریسینگ متفاوت و در عین حال سرگرم کننده هستید، Riptide GP: Renegade می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در جریان Riptide GP: Renegade بازیکنان به‌واسطه‌ی موتور جت‌های خود روی محیط‌های یخ زده به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. اگر بخواهیم مقایسه‌ای انجام دهیم، تیم سازنده برای خلق بازی خود از مجموعه MotoGP الهام گرفته است، اما در اینجا شاهد چالش و هیجان بیشتری برای بازیکنان هستیم.

جدا از یک بخش تک‌نفره و تجربه‌ی بازی با هوش مصنوعی، بازیکنان می‌توانند از حالت چندنفره Riptide GP: Renegade هم استفاده کرده و با سایر بازیکنان سراسر جهان به رقابت بپردازند. البته اشاره کنم که یک حالت لوکال هم برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند در مهمانی و موارد مشابه بازی را درکنار سایر دوستان خود تجربه کنند، درنظر گرفته شده است. در حالت کلی اگر قصد تجربه‌ی Riptide GP: Renegade را دارید، حتما حالت آنلاین آن را تجربه کنید تا لذت بازی دوچندان شود.

دانلود بازی Riptide GP: Renegade

دانلود گوگل پلی Google Play


حالت Capture the Flag بازی BombSquad

۳۶. بازی BombSquad

Bombsquad را می‌توان یک بازی شاد و مفرح در میان سایر بازی‌های چندنفره اندروید دانست. همچنین یک فرق بسیار بزرگ هم دارد. کاربران می‌توانند در دورهمی‌های خود هم به‌راحتی از بازی اندروید BombSquad استفاده کنند. بدین صورت که تنها کافی است گوشی‌های موبایل خود را ازطریق وای‌فای به یکدیگر متصل کرده و مشغول تجربه‌ی BombSquad شوید. این در حالی است که کاربران از کنترلرهای مختلف هم می‌توانند برای هدایت شخصیت‌ها استفاده کنند.

از نظر گیم‌پلی، بازی BombSquad شامل مینی‌گیم‌های متعددی است که در دل یک بازی قرار گرفته و بازیکنان با ورود به جهان آن‌‌ها، در دو تیم مختلف قرار گرفته و باید در موارد مثل Capture the Flag، Bomb Hockey و حالت‌های مشابه با یکدیگر رقابت کنند. از نظر بصری هم BombSquad به‌عنوان یک بازی موبایل تجربه‌ی خوبی را ارائه می‌دهد و طراحی کاراکترها و شخصیت‌های بازی هم حسابی بامزه است.

دانلود بازی Bombsquad

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Genshin Impact

۳۵. بازی Genshin Impact

اگر از علاقه‌مندان‌به بازی‌های نقش آفرینی باشید Genshin Impact گزینه‌ی مناسبی برای شما به حساب می‌آید. استودیو miHoYo Limited‏ با توسعه بازی منحصربه‌فرد خود سعی کرده تجربه‌ای را ارائه دهد که تابه‌امروز روی پلتفرم موبایل شاهد آن نبوده‌ایم. یکی از مواردی که در لحظه ورود به گنشین ایمپک متوجه آن می‌شوید شباهت بسیار زیاد این بازی به آثاری مثل The Legend of Zelda: Breath of the Wild یا حتی نسخه‌های مدرن Dragon Quest است. بااین‌تفاوت که ساخته جدید استودیو چینی miHoYo Limited‏ موارد جدید و مخصوصی دارد که Genshin Impact را با همه شباهت‌هایش، به یک محصول مجزا تبدیل کرده است.

ساختار بازی بدین شکل است که شما در ابتدای بازی یکی از شخصیت‌های زن یا مرد بازی را انتخاب و سپس وارد بازی می‌شوید. با گذر زمان و انجام مأموریت‌های مختلف، با شخصیت‌های داستانی بیشتری آشنا می‌شوید و می‌توانید از آن‌ها در تیم خود استفاده کنید. هر شخصیت طراحی و سیستم مبارزاتی مخصوصی دارد و بازیکن می‌تواند از آن‌ها در شرایط مختلف استفاده کند. دراین‌میان اشاره کنم که گنشین ایمپکت شاید یک تجربه تک‌نفره باشد، اما دارای بخش کوآپ است و می‌توانید آن را درکنار دوستان خود هم تجربه کنید. تجربه‌ی Genshin Impact به‌صورت آنلاین موردی است که جذابیت اصلی آن را به‌نمایش می‌گذارد و می‌توانید بیش‌ازپیش سرگرم شوید.

دانلود بازی Genshin Impact

دانلود گوگل پلی Google Play


نبرد بازیکن‌ها با باس عظیم الجثه در Summoners War

۳۴. بازی Summoners War

Summoners War یک بازی نقش آفرینی اکشن است که توسط استودیو Com2Us توسعه داده شده است. در جریان Summoners War بازیکنان باید تیم‌های خود را تشکیل داده و با سایر بازیکنان جهان بازی به مبارزه بپردازند. نکته‌ی جالب Summoners War این است که سازنده برای ارائه یک تجربه‌ی متفاوت، از شخصیت‌های سایر بازی‌های ویدیویی استفاده کرده است. ازاین‌رو در جدیدترین آپدیت Summoners War، شاهد اضافه شدن شخصیت‌های بازی استریت فایتر به Summoners War هستیم تا کاربران بیشتری جذب این بازی رقابتی سه به سه شوند.

معمولا بازی‌های نقش‌آفرینی موبایل به‌گونه‌ای ساخته می‌شوند که دارای محتویات متعدد و کاراکترها دارای مهارت‌های متنوعی هستند. Summoners War هم دقیقا از این قاعده مستثنا نیست. تیم سازنده از جادوها و مهارت‌هایی استفاده کرده که تنوع بسیار بالایی دارند و با گذر زمان و رسیدن به سطح‌های بالاتر، به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. همچنین می‌توانید گروه مخصوص‌به خود را در بازی راه‌اندازی کنید یا به گروه سایر بازیکن‌ها ملحق شوید. بااین‌اوصاف بازی یک بخش آفلاین هم دارد که می‌توانید از تجربه ی آن لذت ببرید.

دانلود بازی Summoners War

دانلود گوگل پلی Google Play


گرفتن پایگاه‌ها در بازی Command & Conquer: Rivals

۳۳. بازی Command & Conquer: Rivals PvP

Command and Conquer را می‌توان یکی از مجموعه‌های جذاب و هیجان‌انگیز دانست که هر نسخه از آن تجربه‌ی متفاوت و هیجان‌انگیزی را در اختیار کاربران علاقه‌مند به بازی‌های استراتژی قرار داده است. الکترونیک آرتز با معرفی Command and Conquer: Rivals PvP سعی کرده تا تجربه‌ای مشابه را در اختیار کاربران موبایل هم قرار دهد. البته از نظر گیم‌پلی، Command and Conquer: Rivals PvP دارای تفاوت‌هایی با نسخه کامپیوتر است تا بازیکنان باتوجه‌به ساختار مخصوص گوشی‌های موبایل، بتوانند از سبک استراتژی لذت ببرند. اولین ویژگی مثبت بازی، تنوع بالای نیروهای جنگی است و هرکدام از آن‌ها، عملکرد متفاوتی دارند. ازاین‌رو باید از نیروهایی در تیم خود استفاده کنید که با شیوه بازی کردن شما هم‌خوانی کامل داشته باشند.

مقاله‌های مرتبط:

ازطرفی، Command and Conquer: Rivals PvP در ابتدا از شما می‌خواهد که یکی از نژادهای بازی را انتخاب کنید. درواقع بازی دارای دو نژاد است که هرکدام نیروهای مخصوص‌به خود را دارد. دراین‌میان بد نیست به کفیت بالای سرورهای بازی Command and Conquer: Rivals PvP هم اشاره‌ای داشته باشیم. بازیکنان بدون هیچ‌گونه لگ یا تجربه‌ی پینگ بالا می‌توانند از Command and Conquer: Rivals PvP لذت ببرند. بااین‌حال وجود یک بخش آفلاین یا تمرینی می‌توانستن بیش‌ازپیش به جذابیت Command and Conquer: Rivals PvP کمک کند.

دانلود بازی Command and Conquer: Rivals PvP

دانلود گوگل پلی Google Play


Clash of Clans

۳۲. بازی Clash Royale

برای شروع بگذارید به سراغ بازی‌ای برویم که در زمان عرضه شدن‌اش توانست سروصدای زیادی به پا کند و آن هم به خاطر وجود پشتوانه بسیار خوب استودیو سوپرسل، سازنده بازی Clash Royale بود. البته این گفته بدین معنا نیست که بازی اندروید و آیفون Clash Royale فاقد جذابیت است. خیر این بازی آن‌قدر سرگرم کننده و جذاب است که با دانلودش، ساعت‌ها وقت خود را صرف بازی کردن خواهید کرد.

بازی موبایل Clash of Clans یک اثر استراتژی کارتی است که در جریان آن باید پایگاه‌ دشمن را از بین ببرید. برای اینکه به پایگاه دشمن برسید معمولا یک سری برج سر راه شما قرار دارند که برای نابودی آن‌ها و همچنین دفاع از برج و قلعه خودتان باید از استراتژی مناسبی استفاده کنید. قبل از هر بازی هم می‌توانید میز کارت خود را بچینید و کارت‌های مورد نظر را ارتقا دهید تا در طول مبارزات قدرت بیشتری داشته باشند. دراین‌میان هر کارت یک انرژی مخصوص به خودش را دارد. به‌عبارتی هرچقدر کارت شما قوی‌تر و با ارزش‌تر باشد انرژی مصرفی‌اش بیشتر است و حواس‌تان باشد که در چه زمانی از چه کارتی استفاده می‌کنید زیرا کارت‌های بازی می‌توانند حکم پیروزی یا شکست شما را صادر کنند. کلش رویال و بازی کلش اف کلنز سال‌ها است که از جمله بهترین بازی های چند نفره آنلاین برای اندروید هستند.

دانلود بازی آنلاین Clash Royale

دانلود گوگل پلی Google Play


مبارزات Brawl Stars

۳۱. بازی Brawl Stars

در دهه گذشته شرکت سوپرسل به‌واسطه‌ دو بازی Clash Royale و Clash of Clans نشان داد که به‌سادگی می‌توان یک بازی آنلاین و شدیدا اعتیادآور را خلق کرد که برای سالیان متوالی بتواند سودهی خوبی داشته باشد. این در حالی است که سوپرسل در سال ۲۰۱۷ یک بار دیگر با بازی Brawl Stars خودی نشان داد و یک بازی سرگرم کننده، رقابتی و هیجان‌انگیز را در دسترس علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل قرار داد. اولین موردی که نظر شما را به خود جلب می‌کند، براولرها یا همان مبارزان بازی هستند. سوپرسل برای ایجاد حساب رقابت و تنوع، براولرهای متعددی را در بازی خود قرار داده که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند.

همچنین نقشه‌های بازی به‌صورت روزانه تغییر می‌کنند و کاربر در هر روز، Brawl Stars را با ظاهری جدید تجربه خواهد کرد. از نظر بصری هم براول استارز جهانی فانتزی و با رنگ‌بندی‌های شادی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. معمولا بازی‌های رقابتی از محتوای آنلاین کمی برای سرگرم نگه داشتن مخاطب استفاده می‌کند. این در حالی است که سوپرسل حالت‌های رقابتی متنوعی را خلق کرده و هرکدام از آن‌ها، به‌تنهایی پتانسیل سرگرم کردن مخاطب برای چند ماه را دارد. Brawl Stars را می‌توانیم یکی از بهترین بازی های آنلاین برای اندروید در حال حاضر معرفی کنیم.

دانلود بازی Brawl Stars

دانلود گوگل پلی Google Play


Real racing 3

۳۰. بازی Real Racing 3

در تهیه یک فهرست از بهترین بازی‌های آنلاین بد نیست به سراغ آثار اتومبیل رانی هم برویم. بازی موبایل Real Racing 3 جزو آن دسته از بازی‌هایی است که در زمینه‌های زیادی صاحب نام است. اولین مورد سیستم مسابقه دادن واقع گرایانه بازی است. بازی موبایل Real Racing 3 یک اثر شبیه‌ساز رانندگی است که از نظر مکانیزم‌های رانندگی شدیدا واقع گرایانه طراحی شده است و سیستم کنترل اتومبیل بازی به هیچ‌وجه شما را اذیت نخواهد کرد.

دراین‌میان بد نیست به گرافیک خیره کننده و چشم نواز بازی نیز اشاره کنیم که در میان بازی‌های موبایل، زبان زد خاص و عام است. یکی از مواردی که سبب شده بازی اندروید و آیفون Real Racing 3 را در فهرست قرار بدهیم، بخش آنلاین بازی است که حالت رقابتی همزمان ندارد بلکه، همانند بازی‌های اتومبیل رانی معروف، در طول مسابقه دادن شما بازیکنان سراسر دنیای بازی را مشاهده می‌کنید که رکورد خاصی را در مرحله‌ای که هستید، به نام خود ثبت کرده‌اند و حال شما می‌توانید رکورد آن‌ها را بشکنید و نام خود را ثبت کنید. درکنار بازی Real Racing 3 بد نیست به بازی Asphalt 8: Airborne نیز اشاره‌ای داشته باشیم که در بخش رقابتی، جذابیت و هیجان بالایی دارد. با گذشت زمان همچنان بازی Real Racing 3 یکی از بهترین بازی های چند نفره آنلاین محسوب می‌شود.

دانلود بازی آنلاین Real Racing 3

دانلود گوگل پلی Google Play


Modern Combat 5

۲۹. بازی Modern Combat 5

نوبتی هم باشد نوبت یک بازی تیراندازی اول شخص است. وقتی صحبت از بازی‌های تیراندازی روی پلتفرم موبایل می‌شود، بدون ثانیه‌ای تفکر و صبر به سراغ گل سر سبد این سبک یعنی مجموعه Modern Combat می‌رویم. استودیوی گیم‌لافت مجموعه‌هایی را در کارنامه خود دارد که هرکدام از آن‌ها می‌توانند بهترین‌های سبک خودشان باشند و بازی Modern Combat 5: Blackout را می‌توان یک بازی تیراندازی اول شخص با حالت رقابتی و داستانی شدیدا سرگرم کننده دانست. در بخش داستانی بازی شما در نقش یک سرباز کهنه‌کار هستید که باید جلوی حملات تروریستی را بگیرید و دراین‌میان همانند سایر بازی‌های تیراندازی، قابلیت عوض کردن خشاب، نشستن و سنگر گرفتن، تیراندازی و هدف گیری دقیق را دارید و استفاده از آن‌ها به هیچ‌وجه در کنترل کردن شخصیت بازی خللی ایجاد نمی‌کند. جدای از بخش تک‌نفره، بازی Modern Combat 5 دارای یک بخش چندنفره است که برای سهولت کار بازیکنان می‌توانند اسلحه‌های خود از بخش تک‌نفره را وارد بخش چندنفره کنند و از طرفی حالت PvP بازی نیز هیجان و جذابیت بالایی دارد.

دانلود بازی آنلاین Modern Combat 5: Blackout

دانلود گوگل پلی Google Play


Minecraft

۲۸. بازی Minecraft

یکی از نکات جالب و هیجان انگیز صنعت بازی‌های ویدیویی این است که همواره سازنده‌ها نشان داده‌اند که گرافیک و رزولوشن معیار خوبی برای کیفیت یک بازی نیست و خلاقیت و سرگرم کننده بودن، موردی است که یک بازی بیشتر از هر چیز دیگری به آن نیاز دارد. یکی از بهترین مثال‌ها برای این گفته بازی Minecraft است که گرافیک و داستان سرایی خاصی ندارد. موردی که بازی ماینکرفت را به یک اثر هیجان انگیز و اعتیادآور تبدیل کرده است، نوآوری و خلاقیت درکنار دنیای پیکسلی جالب آن است. در جریان بازی موبایل Minecraft دست بازیکن برای انجام هرگونه ساخت و ساز خلاقانه باز است و تنها کاری که می‌توانید در بازی انجام دهید، ساخت و ساز و نابودی دشمنانی است که در بعضی از محیط‌ها به شما حمله می‌کنند.

از طرفی بازی دارای یک بخش مشارکتی است که می‌توانید با دوستان خود به ساخت و ساز و ماجراجویی در دنیای بی‌کران بازی بپردازید. شاید در نگاه اول با خود بگویید که ماینکرفت بازی حوصله سربری است و اصلا مخاطب را سرگرم نمی‌کند اما وقتی پا به دنیای آن بگذارید و روند بازی را یاد بگیرید، می‌بینید که ساعت‌ها وقت خود را پای این بازی گذاشته‌اید. کافی است تا نگاهی به فهرست بهترین بازی های آنلاین بیندازید تا بعد از سال‌ها همچنان درخشش نام ماینکرفت را مشاهده کنید.

دانلود بازی آنلاین Minecraft

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی The Elder Scrolls: Legends

۲۷. بازی The Elder Scrolls: Legends

این روزها کمتر شخصی را می‌توان پیدا کرد که سمت بازی‌های کارتی نرفته باشد یا نام سری The Elder Scrolls را نشنیده باشد. بازی The Elder Scrolls: Legends، یک بازی کارتی است که قطعا کاربران اندروید و آیفون با آن آشنایی کامل دارند. بازی موبایل The Elder Scrolls: Legends دارای دو بخش داستانی و چندنفره است که در بخش تک‌نفره یا همان داستانی، داستانی خوب و گیرا برای شما روایت می‌شود که دارای نبردهای متعددی است و در جریان آن‌ها، با دنیای بازی و نحوه بازی کردن آثار کارتی به خوبی‌ آشنا خواهید شد. The Elder Scrolls: Legends را می‌توانیم یکی از بهترین بازی های چند نفره آنلاین برای اندروید و البته iOS بدانیم.

به‌عبارتی بخش تک‌نفره بازی The Elder Scrolls: Legends به نحوی طراحی شده است که حتی اشخاصی که هیچ پیش زمینه‌ای در مورد این دسته از بازی‌ها ندارند، می‌توانند با خیال راحت به سراغ بازی بروند و مهارت کسب کنند. از نظر گیم‌پلی نیز بازی از تعادل بسیار خوبی برخوردار است و رفته رفته شاهد سخت شدن مراحل در بخش داستانی هستیم اما بخش آنلاین، جایی است که The Elder Scrolls: Legends پتانسیل اصلی خود را به نمایش می‌گذارد. اگر فکر می‌کنید یک کارت باز قهار هستید، بهتر است وارد بخش چندنفره بازی بشوید و سایر بازیکنان دنیای بازی را به چالش بکشید و مهارت خود را محک بزنید. جدای از این موارد، از نظر صوتی و تصویری، بازی The Elder Scrolls: Legends حاوی صداگذاری و افکت‌های صوتی عالی است که حسابی شما را غرق بازی خواهند کرد و طراحی‌ها و جلوه‌های بصری بازی نیز در نوع خود خوب کار شده‌اند.

دانلود بازی آنلاین The Elder Scrolls: Legends

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی Titanfall: Assault

۲۶. بازی Titanfall: Assault

درکنار تمامی بازی های معرفی شده، بد نیست به‌سراغ یکی دیگر از بازی‌های کارتی و تماما آنلاین برویم. سری Titanfall، با اینکه یک مجموعه نوپا به حساب‌ می‌آید اما در میان کاربران توانسته به محبوبیت خوبی برسد و بازی موبایل Titanfall: Assault نیز با همین هدف (جذب کاربر) روی گوشی‌های اندروید و iOS عرضه شد. بازی اندروید و آیفون Titanfall: Assault یک اثر کاملا آنلاین رقابتی در سبک کارتی است که توسط استودیو نکسون ساخته شده است.

در این بازی پنج نقشه در دسترس کاربران قرار گرفته است که در همان اول تمامی نقشه‌ها آزاد نیستند و باید رفته رفته و کسب امتیاز و لول‌آپ شدن، نقشه‌های بازی را آزاد کنید. یکی از نکات جالب بازی Titanfall: Assault، وجود یک بخش تمرینی است که با وارد شدن به آن، می‌توانید با هوش مصنوعی رقابت کنید. حال شاید با خود بگویید فایده این بخش چیست و در جواب باید بگویم که وجود بخش تمرینی در یک بازی آنلاین، سبب می‌شود که بتوانید موارد مختلفی را آزمایش کنید و آن‌ها را در بازی پیاده‌سازی کنید. برای مثال در بازی Titanfall: Assault شما کارت‌های جدیدی از تایتان‌های مختلف را کسب کرده‌اید و می‌خواهید با استفاده مناسب از آن‌ها و کارت‌های سایر پایلت‌ها، یک استراتژی مناسب و مخصوص به خود را خلق کنید که بخش تمرینی، بهترین محیط برای انجام کارهای این چنینی است. از طرفی یکی از مواردی که در موفقیت شما نقش مهمی دارد، ارتقای کارت‌ها و استفاده‌ی مناسب آن‌ها در طول بازی است. از آن‌جایی که با اثری طرف هستیم که در محیط نبرد باید سه پایگاه مختلف را از آن خود کنید، استفاده مناسب و مدیریت کارت‌ها باتوجه‌به انرژی که مصرف می‌کنند، مورد مهمی است که شدیدا باید به آن اهمیت بدهید. اگر یک بازی هیجان انگیز آنلاین می‌خواهید تایتان فال اسالت را که یکی از بهترین بازی های آنلاین چند نفره است از دست ندهید.

دانلود بازی آنلاین Titanfall: Assault

دانلود گوگل پلی Google Play


Hearthstone

۲۵. بازی Hearthstone

بازی Hearthstone نیز یکی دیگر از بازی‌های کارتی و ۱۰۰ البته قدیمی است که تا به‌امروز مخاطبان زیادی جذب این بازی کارتی شرکت بلیزارد شده‌اند. از حق نگذریم با پشتیبانی‌ها و رویدادهایی که بلیزارد برای این بازی در نظر می‌گیرد، پرطرفدار بودن آن چنان مورد دور از انتظاری نیست. نسخه موبایل بازی Hearthstone از حیث محتویات چیزی از نسخه کامپیوتر کم ندارد و کاربران زیادی در اوقات فراغت خود این بازی را تجربه می‌کنند. یکی از ویژگی‌های بارز بازی Hearthstone، وجود دنیای فانتزی و شخصیت‌هایی است که کاربران قدیمی این صنعت قطعا با آن‌ها خاطرات زیادی دارند. همچنین همانند سایر بازی‌های کارتی، قبل از وارد شدن به بخش Arena و به‌چالش کشیدن سایرین، می‌توانید میز کارت خود را بچینید و در منوی بازی و بخش مربوطه، آن‌ها را ارتقا دهید. جدای از گیم‌پلی دقیق و اعتیادآور، یکی از مواردی که این بازی را به تجربه‌ای ناب تبدیل کرده است، سرورهای بازی است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

دانلود بازی آنلاین Hearthstone

دانلود گوگل پلی Google Play


PUBG Mobile

۲۴. بازی PUBG Mobile

مقاله مرتبط

در نگاه اول بازی موبایل PUBG Mobile دقیقا همانند نسخه ایکس باکس وان و کامپیوتر خود است اما با ورود به بازی شاهد تفاوت‌هایی هستیم. اولین تفاوت، مکانیزم‌های شخصی‌سازی و پاداش‌های روزانه است اما مهم‌ترین تغییر نسخه موبایل بازی پابجی را می‌توان نحوه کار کرد بازی دانست. همانند بازی فورت نایت، پابجی به‌خوبی گیم‌پلی خود را با ساختار گوشی‌های موبایل یکی کرده است و اگر فکر می‌کنید که بازی کردن و کشتن سایر بازیکنان کار سختی است، سخت در اشتباه هستید زیرا کنترل شخصیت و انجام کارهای دیگر نظیر شلیک کردن، در نسخه موبایل بازی PUBG شدیدا لذت بخش است.

برای ورود به بازی نیز می‌توانید به‌صورت تک‌نفره، دونفره یا چهار نفره وارد دنیای پابجی شوید و تجربه‌ای متفاوت و لذت بخش را کسب کنید. این روزها بازی‌های بتل رویال تقریبا حرف اول ژانر آنلاین را می‌زنند و چه بازی‌ای بهتر از PUBG که هم دنیای واقع گرایانه‌ای را در دسترس‌تان قرار می‌دهد و هم اینکه از محبوبیت بالایی برخوردار است.

دانلود بازی آنلاین PUBG Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


Plants Vs Zombies 2

۲۳. بازی Plants Vs Zombies 2

زامبی کشی و بازی‌های زامبی محور یکی از سبک‌های مورد علاقه گیمرها است اما شرکت Electronic Arts با خلاقیتی که در ساخت بازی Plants Vs Zombies انجام داد، توانست این دسته از بازی‌ها را با شکل و شمایلی جدید به مخاطبان معرفی کند. در جریان بازی‌ Plants vs Zombies، شما در نقش گیاهانی هستید که باید از سرزمین و پایگاه خود در مقابل زامبی‌ها دفاع کنید و گرافیک و طراحی‌های بازی شباهت زیادی به بازی‌های کارتونی دارد.

دراین‌میان بازی موبایل Plants vs Zombies 2 روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS مخاطبان بالایی دارد و می‌توانید رکورد دوستان خود را بشکنید و خود را در صفحه لیدربورد، به رتبه‌های بالاتر برسانید. در نگاه اول بازی Plants vs Zombies 2 تفاوت آن چنانی با نسخه پیشین ندارد اما زمانی‌که وارد بخش تمرینی و مراحل داستانی می‌شوید، می‌فهمید که تعدادی ویژگی و گیاه‌های جدید به بازی اضافه شده است و همین موارد سبب شده‌اند تا نسخه دوم، تنوع بالاتری داشته باشد.

دانلود بازی آنلاین Plants vs Zombies 2

دانلود گوگل پلی Google Play


Worms 2: Armageddon

۲۲. بازی Worms 2: Armageddon

رک بگویم این روزها خیلی از گیمرها سعی می‌کنند سمت بازی‌های نوبتی نروند اما از حق نگذریم، نمی‌توان دست رد به سینه سری Worms زد. کرم‌های دوست داشتنی‌ای که خاطرات دوران نوجوانی خیلی از ما را ساخته‌اند و نسخه‌ی موبایل Worms 2: Armageddon هنوز که هنوز است جذابیت بالایی دارد و مخاطبان زیادی این بازی را تجربه می‌کنند.

بازی Worms 2: Armageddon دارای حالت‌های آنلاین مختلفی نظیر مبارزات دو به دو یا چهار به چهار است که اگر حالت چهار به چهار را انتخاب کنید، هر کدام از بازیکنان در یک تیم جداگانه قرار خواهند گرفت و تنها یک وظیفه دارید و آن هم نابودی سه حریف دیگر است. هیجان، دقت و استفاده درست از فرصت‌ها، سه راس بازی اندروید و آیفون Worms 2: Armageddon هستند و همیشه آن شخص یا تیمی برنده است که از فرصت‌های خود بهترین استفاده را می‌برد.

دانلود بازی آنلاین Worms 2: Armageddon

دانلود گوگل پلی Google Play


Dota Underlords

۲۱. بازی Dota Underlords

بازی موبایل Dota Underlords یک اثر استراتژیک است. قهرمانان مختلفی در بازی وجود دارند که بازیکن با انتخاب آن‌ها به مبارزه با دشمنان می‌رود. این بازی اندروید بخش‌های مختلفی برای تجربه کردن دارد و حالت چندنفره این بازی به‌صورت co-op دونفره قابل بازی است. همچنین، بازیکنان می‌توانند با دوستان خود بر علیه هم مبارزه کنند و با چینش درست قهرمانان خود، برنده نبرد شوند.

بازی دوتا آندرلوردز باتوجه به پیشینه بازی قادر است تا مسابقات رقابتی هیجان انگیزی را به‌لطف حضور شخصیت‌های مختلف قابل انتخاب ایجاد کند. بازی دوتا آندرلودرز هنوز هم بعد از گذشت یک سال یکی از بهترین بازی های آنلاین چند نفره اندروید است.

دانلود بازی آنلاین Dota Underlords

دانلود گوگل پلی Google Play


World of Tanks Blitz

۲۰. بازی World of Tanks Blitz

یکی از بهترین بازی‌های چندنفره آنلاین در کنسول‌های خانگی را می‌توانید در گوشی موبایل خود تجربه کنید. بازی موبایل World of Tanks Blitz نبرد بین تانک‌ها را برای بازیکنان به ارمغان آورده است.

بازیکنان می‌توانند در این بازی آیفون به همراه دوستان خود به میدان نبرد بروند و با ارتقای تجهیزات تانک خود، به مبارزه با دشمنان بپردازند.

دانلود بازی آنلاین World of Tanks Blitz

دانلود گوگل پلی Google Play


UNO

۱۹. بازی !UNO

بازی کارتی UNO یکی از معروف‌ترین بازی‌های رومیزی چند سال اخیر بوده است. حال، این بازی دوست‌داشتنی به پلتفرم‌های موبایلی آمده است و بازیکنان می‌توانند به‌صورت آنلاین بازی موبایل !UNO را تجربه کنند. این بازی درکنار حالت کلاسیک UNO،‌ بخش‌های مختلف و چالش‌برانگیزی نیز دارد و بازیکنان می‌توانند با دوستان خود به‌صورت آنلاین با یکدیگر رقابت کنند.

بازی UNO پیشینه‌ای محکم در میان بازی‌های کارتی دارد و نسخه فیزیکی آن نیز محبوبیت زیادی بین علاقمندان پیدا کرده است. از طرفی نسخه‌های سرگرم‌کننده مختلفی از این بازی نیز تاکنون برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان روانه بازار شده است. بازی کارتی UNO یکی از بهترین بازی های آنلاین چند نفره در اندروید است.

دانلود بازی آنلاین !UNO

دانلود گوگل پلی Google Play


Battleheart 2

۱۸. بازی Battleheart 2

بازی موبایل Battleheart 2 اثری در سبک نقش‌آفرینی است. در این بازی می‌توانید به همراه دوستان خود وارد جهان مهیج این بازی شوید و با موجودات مختلفی مبارزه کنید.

این اثر دارای حالت چندنفره تا سقف چهار نفر است که می‌توان با انتخاب قهرمان مورد علاقه خود، مشغول به گشت‌و‌گذار در Battleheart 2 شوید. این بازی با قیمت ۴ دلار هم‌اکنون در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

دانلود بازی آنلاین Battleheart 2

دانلود گوگل پلی Google Play


Battlelands Royale

۱۷. بازی Battlelands Royale

بازی موبایل Battlelands Royale از آن دست‌ بازی‌های خوش ساخت در سبک بتل رویال است که توانسته بازیکنان بسیاری را جذب خود کند. بازیکنان می‌توانند به همراه دوستان خود به نقشه این بازی بروند و برای اول شدن، با دیگر بازیکنان رقابت کند.

فضای انیمیشنی و فانتزی این بازی موجب شده بازیکن در فضایی شاد و مفرح مشغول به بازی باشد. تفاوت Battlelands Royale با دیگر بازی‌های هم‌سبک خود در زاویه دوربین ایزومتریک این بازی است که فضای جدیدی را به وجود آورده است.

دانلود بازی آنلاین Battlelands Royale

دانلود گوگل پلی Google Play


FIFA Mobile

۱۶. بازی EA Sports FC Mobile Soccer

مگر می‌شود از بازی‌های چندنفره صحبت کنیم و حرفی از بازی محبوب فیفا نزنیم. بازی موبایل EA Sports FC Mobile Soccer درکنار بخش‌های جذابی مثل Ultimate Team، حالت چندنفره آنلاین نیز دارد که بازیکنان می‌توانند با دوستان خود فوتبال بازی کنند.

بازی EA Sports FC Mobile Soccer به‌صورت روزانه رویدادهای گوناگونی را برگزار می‌کند و این روند باعث شده است، این بازی شرایط پویا و سرزنده‌ای برای بازیکنان داشته باشد.

دانلود بازی آنلاین EA Sports FC Mobile Soccer

دانلود گوگل پلی Google Play


Badland Brawl

۱۵. بازی Badland Brawl

بازی موبایل Badland Brawl اثری در جهان معروف مجموعه‌ بازی‌های Badland است. این بازی در سبک دفاع از قلعه است که می‌توان گفت ترکیبی از بازی‌های Angry Birds و Clash Royale است.

در این اثر بازیکنان می‌توانند در حالت 2v2 با دوستان خود به رقابت با دیگر بازیکنان بپردازند. تنوع بالای کارت‌ها و برگزاری رویدادهای مختلف باعث شده است فضایی پویا در بازی به وجود بیاید.

دانلود بازی آنلاین Badland Brawl

دانلود گوگل پلی Google Play


Terraria

۱۴. بازی Terraria

بازی موبایل Terraria اثری در سبک ماجراجویی و جهان‌باز است. در این اثر بازیکن به گشت‌و‌گذار می‌پردازد، زمین را برای یافتن آیتم جست‌وجو می‌کند و ساختمان‌هایی می‌سازد. بازیکن در این بازی مهیج می‌تواند به همراه دوستان خود به جستجوی آیتم‌های گوناگون برود و برای زنده ماندن با دشمنان مختلفی مبارزه کند. یکی از نکات هیجان‌انگیز بازی Terraria، تجربه آن به همراه دوستان خود تا سقف ۷ نفر است که بازیکنان می‌توانند به‌صورت آنلاین با یکدیگر به ماجراجویی در جهان این بازی بپردازند.

دانلود بازی آنلاین Terraria

دانلود گوگل پلی Google Play


مبارزات بازی GWENT: The Witcher Card Game

۱۳. بازی GWENT: The Witcher Card Game

پس از عرضه بازی The Witcher 3: Wild Hunt و بازخوردهای کاربران نسبت‌به بازی کارتی Gwent، استودیو سی‌دی پراجکت رد تصمیم گرفت تا این بازی را به‌صورت گسترده‌ و کامل‌تر از بازی ویچر 3، عرضه کند. ازاین‌رو بازی کارتی GWENT: The Witcher Card Game را معرفی کرد. نسخه موبایل بازی کارتی ویچر در ابتدا تنها روی iOS در دسترس بود، اما هم‌اکنون کاربران اندروید هم می‌توانند بازی GWENT: The Witcher Card Game را تجربه کنند.

قوانین بازی GWENT: The Witcher Card Game سبب شده تا این بازی تفاوت‌های بسیار بزرگی با سایر بازی‌های کارت موجود در بازار داشته باشد. بازیکنان به‌واسطه‌ی فرمانرواهای مختلف می‌توانند دسته کارت متفاوتی داشته باشند و از طرفی تنوع فرمانرواها و Deckهای آن‌ها، سبب شده تا گیم‌پلی متنوع و چالش‌برانگیزی را مشاهده کنیم. چینش استراتژی مناسب و خلق یک دسته کارت متناسب با شیوه بازی کردن خودتان، موردی است که باید به‌ آن اهمیت دهید و به خوبی روی کارت‌های حریف و عملکرد آن‌ها شناخت داشته باشید. البته اشاره کنم که تیم سازنده از کارت‌های دیگری هم در بازی استفاده کرده که می‌توانید از آن‌ها برای تمامی دسته کارت‌ها استفاده کنید. بازی GWENT از جمله‌ی جدیدترین و بهترین بازی های آنلاین اندروید در سبک کارتی است.

دانلود بازی GWENT: The Witcher Card Game

دانلود گوگل پلی Google Play


کارت های بازی Legends of Runeterra

۱۲. بازی Legends of Runeterra

تابه‌امروز بازی‌های کارتی زیادی منتشر شده است و بعضی از آن‌ها، با محوریت بازی‌هایی هستند که درگذشته روی سایر پلتفرم‌ها نظیر کامپیوتر منتشر شده است. شرکت رایت گیمز با عرضه بازی Legends of Runeterra، بازی کارتی جدید خود را در اختیار مخاطبان این دسته از بازی‌ها روی پلتفرم موبایل قرار داده است. البته Legends of Runeterra در جهان League of Legends روایت می‌شود. ازاین‌رو شاهد حضور قهرمان‌های این بازی در قالب کارت‌های مختلف در Legends of Runeterra هستیم که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند.

یکی از موارد مهم در بازی‌های کارتی، ایجاد یک حس رقابت در میان بازیکنان و همچنین استفاده از پاداش و کارت‌هایی است که سطح مهارت بازیکن را به‌تصویر بکشند. اگر شناختی روی بازی League of Legends و قهرمان‌ها نداشته باشید، شاید شناخت مهارت‌های هر قهرمان در Legends of Runeterra کمی زمان‌بر باشد، اما با گذر زمان می‌توانید دسته کارت خود را به‌گونه‌ای بچینید که بیان کننده شیوه‌ی رقابت و نبرد شما است.

دانلود بازی Legends of Runeterra

دانلود گوگل پلی Google Play


لابی بازی Call of Duty: Mobile

۱۱. بازی Call of Duty: Mobile

بازی‌های موبایل تیراندازی اول شخص باید به‌گونه‌ای طراحی شوند که مخاطب به‌سادگی بتواند از تمامی ویژگی‌های بازی نظیر هدف‌گیری، شلیک و هدایت بازیکن به بهترین شکل ممکن استفاده کند. استودیو اینفینیتی وارد به‌خوبی توانسته است کالاف دیوتی: موبایل را یک بازی تیراندازی اول شخص چندنفره جذاب و هیجان‌انگیز خلق کند. وجود حالت‌های نام‌ آشنای این سری نظیر Team Deathmatch و Domination درکنار محتویات فصلی سبب شده تا بازی Call of Duty: Mobile به یک بازی سرگرم کننده و پرمخاطب تبدیل شود.

دراین‌میان اشاره کنم که تمامی محتویات بخش چندنفره بازی، فقط به‌حالت چندنفره ختم نمی‌شود. اینفینیتی وارد جدا از حالت چندنفره، از بخش زامبی و بتل رویال هم استفاده کرده است. ازاین‌رو علاقه‌مندان به بازی‌های زامبی‌محور چندنفره و همچنین کاربران بازی‌های بتل رویال هم می‌توانند کالاف دیوتی: موبایل را تجربه و از آن لذت ببرند. با انتشار فصل‌های جدید Call of Duty: Mobile هنوز هم جایگاه مناسبی در بهترین بازی های چندنفره برای اندروید دارد.

دانلود بازی Call of Duty: Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


شروع مسابقه در Mario Kart Tour

۱۰. بازی Mario Kart Tour

نمی‌توان منکر این شد که مجموعه Mario Kart، یکی از بهترین و قدیمی‌ترین مجموعه‌های کارتینگ آرکید است که شخصیت‌های نینتندو را دور یکدیگر جمع کرده است. چند سالی است که شرکت نینتندو نگاه ویژه‌ای به پلتفرم موبایل دارد و شاهد عرضه بازی‌های مختلفی از مجموعه‌های محبوب این شرکت روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS هستیم. در سال ۲۰۱۹ نینتندو بازی Mario Kart Tour را روانه بازار کرد. اگر قادر به تجربه‌ی Mario Kart 8 Deluxe روی نینتندو سوییچ نیستید، ماریو کارت تور می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

مکانیسم‌های گیم‌پلی بازی به‌گونه‌ای است که به‌خوبی می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید و ویژگی‌های دوست داشتنی مجموعه، در این نسخه هم قرار داده شده است. برای اول شدن، جعبه‌ها را بردارید و به‌واسطه‌ی آیتم داخل آن، سایر رقبا را از کورس اول شدن خارج کنید. البته دراین‌میان باید مراقب باشید که سایر بازیکنان این کار را با خود شما انجام ندهند. اگر به‌دنبال یکی از بهترین بازی های آنلاین اندروید هستید، حتما Mario Kart Tour را تجربه کنید.

دانلود بازی Mario Kart Tour

دانلود گوگل پلی Google Play


برداشتن آیتم در Call of Duty Warzone Mobile

۹.بازی Call of Duty Warzone Mobile

وقتی صحبت‌ از بازی‌های تیراندازی اول شخص روی موبایل می‌شود، اکثر مخاطب‌های موبایل به سمت بازی‌هایی مثل Call of Duty: Mobile یا Modern Combat می‌روند. اما، نمی‌توان نادیده گرفت که نسخه وارزون بازی کالاف دیوتی هم هیجان و مخاطب‌های خود را دارد. در جریان Call of Duty Warzone Mobile بازیکنان می‌توانند یک تجربه کلاسیک بتل رویال را کسب کنند. ۱۲۴ نفر به‌صورت همزمان وارد هر مسابقه شده و برای اول شدن باید به رقابت بپردازید. نکته کلیدی، پیدا کردن آیتم‌ها و لوت بهتر نسبت‌به سایرین بوده و اینکه با استراتژی‌های درست بتوانید آن‌ها را از بین ببرید.

همچنین به وسایل نقلیه‌های مختلفی هم دسترسی دارید تا روند پیشروی در بازی برای شما ساده‌تر از قبل شود. البته اشاره کنم که مواردی مثل بتل پس هم برای کاربران بازی Call of Duty Warzone Mobile درنظر گرفته شده است. ازاین‌رو اگر علاقه‌مند به کسب جوایز مختلف مثل اسکین، ایموت و موارد مشابه هستید، با خرید بتل پس وارزون موبایل می‌توانید آیتم‌های ارزشمندی را کسب کنید.

دانلود بازی Call of Duty Warzone Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


مبارزات بازی Mortal Kombat: Onslaught

۸.بازی Mortal Kombat: Onslaught

نبردهای خونین برای برتری میان رقبا و پیروزی روشنایی علیه تاریکی، موردی است که برای سالیان سال ساختار مورتال کامبت را شکل داده و حالا Elder Gods شما را صدا زده تا وارد مبارزات شوید. آینده قلمروها در دستان شما است و در بازی Mortal Kombat: Onslaught شاهد یک بازی مبارزه‌ای نقش‌آفرینی هستیم. المان‌های نقش‌آفرینی طراحی شده حس و حال جالبی را به بازی بخشیده است. بازیکنان با احضار مبارزانی از جهان مورتال کامبت، می‌توانند تیم چهارنفره خود را تشکیل داده و با موج‌های مختلفی از دشمنان مبارزه کنند.

دراین‌میان اشاره کنم که تیم سازنده بخش داستانی مخصوصی را برای Mortal Kombat: Onslaught درنظر گرفته است تا کاربران هم از نظر گیم‌پلی و هم داستانی بتوانند تجربه‌ی سرگرم کننده و متفاوتی نسبت به مورتال کامبت پلتفرم‌های پی سی و کنسول را کسب کنند. البته که فیتلیتی‌های دوست داشتنی سری Mortal Kombat هم در این نسخه موبایل حضور دارند. همچنین مبارزانی را که با احضار کردن کسب می‌کنید، هرکدام ارزش مختلفی داشته و طبیعتا مبارزانی با ارزش بالاتر، قدرت بیشتری دارند.

دانلود بازی Mortal Kombat: Onslaught

دانلود گوگل پلی Google Play


مبارزات بازی Farlight 84

۷.بازی Farlight 84

اگر به‌دنبال یک بازی بتل رویال با مقیاس کوچک‌تر هستید، بازی موبایل Farlight 84 می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در جریان این بازی بازیکنان وارد Isle City شده و طی مسابقه ۶۰ نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند. همانند سایر بازی‌های بتل رویال، آخرین نفری که در هر مسابقه زنده بماند، برنده است. کاراکترهای بازی در قالب Heroهای مختلفی در دسترس شما قرار می‌گیرند. هرکدام از این قهرمان‌ها مهارت‌های مخصوص به خود را داشته تا شاهد نبردهای منحصربه‌فرد و متفاوتی برای هر ش خصیت باشیم.

دراین‌میان اشاره کنم که برخلاف سایر بازی‌های بتل رویال که تعداد بازیکنان بالاتری را برای هر مسابقه پشتیبانی می‌کنند و نقشه وسیعی را هم در اختیارتان قرار می‌دهند، بازی Farlight 84 از نظر طراحی نقشه هم ساختار کوچک‌تری را نسبت‌به رقبای خود دارد. بااین‌حال، کاربران نبردهای سریع‌تر و پرتنش‌تری را در بازی Farlight 84 تجربه خواهند کرد.

دانلود بازی Farlight 84

دانلود گوگل پلی Google Play


نبرد با هیولاها در Monster Hunter Now

۶.بازی Monster Hunter Now

در سال‌های اخیر شاهد موفیت بسیار خوب مجموعه Monster Hunter بوده‌ایم. ازطرفی بازی موبایل Pokemon Go هم توانست تجربه‌ای جدید و بسیار لذت‌بخش را در اختیار کاربران بازی‌های موبایل قرار دهد. حال ترکیب مانستر هانتر با سبک و سیاق Pokemon Go چیزی است که شالوده اصلی Monster Hunter Now را تشکیل داده است. بازیکنان با تجربه این بازی موبایل هیولاهای معروف و دوست داشتنی جهان مانستر هانتر را در دنیای واقعی مشاهده کرده و باید با آن‌ها به مبارزه بپردازند.

المان‌های نقش آفرینی و سیتسم مبارزات بازی موبایل Monster Hunter Now به‌گونه‌ای طراحی شده که بتوانید به‌تنهایی هیولاها را از بین ببرید. البته که یک حالت کوآپ هم درنظر گرفته شده تا درکنار سایر شکارچیان جهان Monster Hunter Now به مبارزه کردن بپردازید. یک سیستم ساخت‌وساز سلاح و لباس جنگی هم برای شما تدارک دیده شده تا بتوانید مدام خود را قدرتمند‌تر کرده یا برای ساخت یک آیتم خاص، به شکار پشت سر هم یک هیولا بپردازید.

دانلود بازی Monster Hunter Now

دانلود گوگل پلی Google Play


شخصیت های بازی Roblox

۵.بازی Roblox

بازی‌های مثل Dreams به شما اجازه می‌دهند در قالب یک بازی ویدیویی هر چیزی را که دوست دارید، بسازید و با دیگران به اشتراک بگذارید. بازی موبایل Roblox دقیقا با همین محوریت ساخته شده است. دراینجا بازیکنان می‌توانند تجربیات مخصوص‌به خود را خلق کرده و آن‌ها را با دوستان یا حتی سایر بازیکنان جهان Roblox به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توانید ساخته‌های سایر بازیکنان را هم تجربه کنید. درواقع Roblox بازی موبایلی است که خود جامعه کاربری‌اش خود را سرگرم کرده و موارد جدیدی را در دسترس یکدیگر قرار می‌دهند.

اگر به‌دنبال این دسته از بازی‌ها هستید، قطعا Roblox می‌تواند تجربه‌ای فانتزی و بامزه باشد که تنوع زیادی را هم در خود جای داده است. حتما نیازی نیست که جزو آن دسته از افرادی باشید که مدام موارد مختلفی را ساخته و خلق می‌کنند. می‌توانند صرفا در قالب یک مصرف‌کننده هم از جهان Roblox نهایت لذت را ببرید.

دانلود بازی Roblox

دانلود گوگل پلی Google Play


محیط بازی Free fire Max

۴.بازی Free Fire MAX

در چند سال اخیر شاهد رشد روزافزون بازی های بتل رویال هستیم. ازاین‌رو استودیوهای مختلفی را مشاهده کرده‌ایم که هر کدام از آن‌ها بازی‌های مختص‌به خود را روی پلتفرم موبایل عرضه کرده‌اند، اما در میان، تنها تعداد کمی از آن‌ها توانسته‌اند مخاطبان خود را سرگرم کنند. درکنار بازی‌هایی مثل فورتنایت یا پابجی، اگر به‌دنبال یک بازی بتل رویال با مقیاس کوچک‌تر و همچنین سرگرم کننده می‌گردید که بتواند تجربه ی متفاوتی را ارائه دهد، Free Fire: Max گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما است.

ساختار سرورهای بازی به‌گونه‌ای است که در کمترین زمان ممکن وارد بازی خواهید شد و با ۴۹ نفر دیگر، به‌رقابت می‌پردازید. همچنین بازیکنان می‌توانند به‌صورت گروهی هم Free Fire: Max را تجربه کنند. نکته جالب اینجا است که در حالت گروهی، ویژگی‌های مختلفی برای شما درنظر گرفته شده است که به‌نوعی کار تیمی به حساب می‌آید. برای مثال، هم‌تیمی شما می‌تواند در پشت دیوار بنشیند و شما با ایستادن روی کمر او، به آن سوی دیوار بروید یا محیط را زیر نظر داشته باشید.

دانلود بازی Free Fire: Max

دانلود گوگل پلی Google Play


شوت زدن در efootball 2024

۳. بازی eFootball™ 2024

نمی‌توان منکر جذابیت بازی‌های فوتبالی روی موبایل شد. جدا از EA Sports FC که تجربه‌ی خوبی را هم ارائه می‌دهد، بازی موبایل eFootball 2024 هم گزینه دیگری است که کاربران می‌توانند به‌سراغ آن رفته و یک تجربه خاص را به‌دست آورند. در جریان بازی موبایل eFootball 2024 بازیکنان می‌توانند تیم مورد علاقه خود را از پایه ساخته و به رقابت با سایر بازیکنان بپردازند. دراین‌میان اشاره کنم که تیم سازنده برای خلق یک تجربه بهتر، رویداد‌ها و موارد مختلفی را برای بازیکنان تدارک دیده است که ازطریق آن‌ها می‌توانید کارت بازیکنان بهتر و ارزشمندتری را کسب کنید. ازاین‌رو درکنار خلق تیم مورد علاقه‌تان، می‌توانید آن را بیش‌ازپیش بهتر و قوی‌تر هم کنید.

از نظر المان‌های گیم‌پلی و حتی گرافیک بصری و طراحی چهره شخصیت‌ها، تیم سازنده سعی کرده eFootball 2024 را روی موبایل شبیه به نسخه پی سی و کنسولی طراحی کند. ازاین‌رو کاربران می‌توانند تجربه‌ای مشابه و نزدیک به یکدیگر را کسب کنند.

دانلود بازی eFootball 2024

دانلود گوگل پلی Google Play


نبردهای PvP بازی Warcraft Rumble

۲. بازی Warcraft Rumble

اگر از هواداران سری World of Warcraft یا بازی‌های اکشن استراتژی هستید، Warcraft Rumble گزینه بسیار خوبی برای شما به حساب می‌آید. در جریان بازی Warfract Rumble، بازیکنان باید Warcraft Minis خود را جمع‌آوری کرده و مراحل داستانی را پشت سر بگذارند. با گذر زمان، می‌توانید اعضای تیم خود را قوی‌تر و بهتر کنید. بخش کمپین بازی گسترده بوده و تجربه‌ی کاملی را ارائه می‌دهد و با باس‌ها و شخصیت‌های نام‌آشنای جهان وارکرفت مبارزه خواهید کرد.

اشاره کنم که جدا از بخش داستانی، یک بخش PvP هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده که به واسطه ارتش جمع‌آوری شده خود با سایر بازیکنان جهان Warcraft Rumble مبارزه خواهید کرد. ازاین‌رو هرقدر که تیم شما قوی‌تر باشد، قطعا شرایط بهتری را در بخش چندنفره سپری خواهید کرد.

دانلود بازی Warcraft Rumble

دانلود گوگل پلی Google Play


رابط کاربری و HUD بازی Rainbow Six Mobile

۱. بازی Rainbow Six Mobile

Rainbow Six Siege یکی از بازی‌های تیراندازی اول شخص تاکتیکی بسیار پرمخاطب است که در زمان عرضه آنطور که شاید و باید محتوای مناسبی را در اختیار کاربران قرار نداد. این در حالی است که یوبیسافت با گذر زمان محتویات در خوری را در دسترس کاربران قرار داد و Rainbow Six Siege به یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های تیراندازی آنلاین تبدیل شد. حال نوبت به Rainbow Six Mobile رسیده تا خودی نشان دهد. البته که این بازی به‌تازگی عرضه شده، اما نبردهای تاکتیکی و استراتژی مختلفی را ارائه می‌دهد.

رابط کاربری و سیستم حرکتی در بازی موبایل Rainbow Six Siege به‌گونه‌ای طراحی شده که بازیکن بتواند فعالیت‌های مختلفی را انجام داده و انجام آن‌ها هم به‌گونه‌ای نیست که انعطاف پذیری لازم را نداشته باشد. طراحی مناسب آن‌ها سبب شده تا تجربه‌ی روانی را کسب کنید. اپراتورهای درنظر گرفته شده برای Rainbow Six Siege نقش کلیدی‌ای در برد یا باخت شما دارند و باید به دقت اپراتور مناسب را انتخاب کرده و به‌صورت تیمی کار کنید.

دانلود بازی Rainbow Six Siege

دانلود گوگل پلی Google Play

درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد این فهرست چیست؟ کدام یک از بای‌ها را تجربه کرده‌اید و چه بازی‌هایی را پیشنهاد می‌دهید؟


بازی فورتنایت

پرسش‌های متداول

  • بهترین بازی های آنلیان اندروید کدام‌ها هستند؟

    تاکنون بازی های آنلاین اندروید مختلفی منتشر شده‌اند که از بهترین آن‌ها می‌توانیم به فورتنایت، پابجی موبایل، کالاف دیوتی موبایل، کلش اف کلنز و بازی‌های دیگری از جمله سوپر ماریو کارت اشاره کنیم.

  • آیا بازی های انلاین را می‌توانیم آفلاین اجرا کنیم؟

    بستگی به بازی مورد نظر دارد، بیشتر بازی تماما آنلاین به‌صورت آفلاین قابل تجربه کردن نیستند. اما دراین‌میان یک سری بازی با ویژگی‌های آنلاین نیز مانند بازی سوپر ماریو کارت هستند که می‌توانید هم آفلاین و هم آنلاین بازی کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده