نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

امکان بازگشت سریال انیمیشنی اصلی Teen Titans وجود دارد

مایکل جلنیک، تهیه کننده انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies، تایید کرد که ممکن است سریال انیمیشنی Teen Titans نیز بازگردد.

در طول سال ۲۰۱۸ قرار است شاهد انتشار انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies که براساس سریال انیمیشنی !Teen Titans Go (تایتان‌های نوجوان به پیش) در دست ساخت است و بازگشت سریال انیمیشنی Young Justice (عدالت جویان جوان) برای فصل سوم که Young Justice: Outsiders نام دارد، باشیم. با این حال، بسیاری از طرفداران دنیای کامیک دی سی (DC) دوست دارند که نسخه اصلی سریال انیمیشنی Teen Titans (تایتان‌های نوجوان) نیز بازگردد. حدود ۱۲ سال است که آخرین قسمت این انیمیشن از شبکه کارتون نتورک منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Teen Titans ممکن است به تلویزیون بازگردد.

در حاشیه نمایشگاه WonderCon امسال که هفته گذشته برگزار شد، مایکل جلنیک، تهیه کننده انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies و نسخه سریالی آن، در مورد نسخه اصلی سریال Teen Titans صحبت کرد و از او سوالی در مورد امکان بازگشت یا عدم بازگشت این انیمیشن سریالی پرسیده شد. جلنیک در پاسخ امکان بازگشت این سریال را رد نکرد و در مورد بازگشت آن بسیار خوش‌بین به نظر می‌رسید. این تهیه کننده به طرفداران گفت که می‌تواند تقریبا تضمین کند که سری اصلی سریال Teen Titans می‌تواند بازگردد. هرچند هنوز هیچ چیز قطعی به نظر نمی‌رسد؛ اما این صحبت‌ها قطعا می‌تواند باعث دلگرمی و امیدواری طرفداران این سریال انیمیشنی شود.

هرچند صحبت‌های جلنیک به معنای تایید رسمی نیست؛ اما ممکن است در طول سال ۲۰۱۸ شاهد تایید رسمی ساخت فصل جدید سریال Teen Titans باشیم. با این حال، امکان ریبوت یا بازسازی این مجموعه برای انتشار از شبکه استریم جدید مشترک دی‌سی و برادران وارنر نیز وجود دارد که در حال حاضر بخش سرگرمی دی سی در حال ساخت سریال و انیمیشن‌های مختلفی برای این سرویس است. سریال Teen Titans در ۵ فصل ۱۳ قسمته تولید شد و بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ از شبکه کارتون نت‌ورک به روی آنتن رفت. علاوه بر این، انیمیشن Teen Titans: Trouble in Tokyo، نسخه بلند و سینمایی این مجموعه بود که در سال ۲۰۰۶ از شبکه کارتون نت‌ورک منتشر شد. پس از آن در سال ۲۰۱۳ سریال Teen Titans Go که نسخه متفاوتی از این مجموعه بود، منتشر شد و در حال حاضر فصل چهارم آن در حال پخش است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده