نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰

اپیزود اول انیمیشن Sonic Mania Adventures منتشر شد

کمپانی سگا اولین اپیزود از انیمیشن سریالی Sonic Mania Adventures را منتشر کرد.

اواخر اسفندماه سال گذشته کمپانی Sega در جریان رویداد SXSW در غرفه سونیک از انیمیشن سریالی جدیدی با نام Sonic Mania Adventures رونمایی و اعلام کرد که این انیمیشن کوتاه در آینده نزدیک منتشر خواهد شد. حال و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اولین اپیزود انیمیشن Sonic Mania Adventures منتشر شده است.

انیمیشن Sonic Mania Adventures سبک انیمیشنی مشابهی با بازی Sonic Mania دارد و قرار است که در پنج اپیزود منتشر شود. این اثر هیچ صداپیشه‌ای ندارد، اما دارای موسیقی‌های قابل توجهی است که برای طرفداران مجموعه سونیک آشنا خواهد بود.

در اپیزود اول انیمیشن سریالی Sonic Mania Adventures سونیک پس از وقایع بازی Sonic Mania و بازی Sonic Forces به Angel Island بازمی‌گردد. طولی نمی‌کشد که سونیک با «اگمن» بدذات مواجه می‌شود که در تلاش است تا باری دیگر حیوانات جزیره را برباید. پس از آن سونیک دست به کار می‌شود و تلاش می‌کند تا مثل همیشه اگمن را در عملی کردن نقشه‌های خود ناکام گذارد.

در حال حاضر تاریخ انتشار اپیزود دوم این انیمیشن سریالی اعلام نشده است، اما سگا از طرفداران می‌خواهد که همراه این کمپانی باشند. شما می‌توانید اپیزود نخست انیمیشن Sonic Mania Adventures را در ادامه مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده