نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

شرکت Sekai Project بازی‌های جدیدش را معرفی کرد

در جریان دو رویداد Anime Boston و  Sakura con، شرکت Sekai Project آثار جدیدش را معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که، شرکت Sekai Project تعداد بسیار زیادی از آثار بعدی خود را در جریان دو رویداد Anime Boston و Sakura con معرفی کرد.

اولین بازی که معرفی شد، Mahou Arms نام دارد. این بازی توسط شرکت Studio Shimapan ساخته می‌شود و موتور گرافیکی Unreal Engine 4 برای آن در نظر گرفته شده است. 

Mahou Arms یک بازی اکشن است که در آن بازیکنان کاراکتر‌های جادویی را در نبرد علیه تهدید بیگانه‌های فضایی هدایت می‌کنند. با توجه به نمایش‌های این بازی، سبک اکشن آن از بازی تحسین شده NieR: Automata الهام گرفته است و خیلی خوب به نظر می‌رسد. در این بازی می‌توانید از میان سه کاراکتر اصلی بازی یک نفر را انتخاب و بازی کنید؛ هر یک از این سه شخصیت سبک مبارز خاص خود را دارند.

Mahou Arms

بازی بعدی که معرفی شد Warped Reality نام دارد؛ این بازی توسط شرکت Unwonted Studio ساخته می‌شود که یک دموی قابل بازی از این اثر در استیم منتشر کرده است. داستان بازی Warped Reality در سال ۲۰۶۵ اتفاق می‌افتد و درباره پسری به نام کازو است که عاشق تکنولوژی است. او می‌خواهد در دنیایی که تحت سلطه شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی است زندگی مورد علاقه‌اش را بسازد اما شرکت‌های فاسد دولتی، جنایتکارها و خطرات زیادی از فضای مجازی او را به دلیل ساخت یک ماشین مجازی خاص، هدف قرار داده‌اند.

Warped Reality

سومین بازی که Sekai Project معرفی کرد NEKO-NIN exHeart 2 (دومین قسمت از مجموعه NEKO-NIN exHeart) بود که شرکت Whirlpool آن را می‌سازند. در این بازی قسمت از مجموعه نِکو نین علاوه بر یورا و تاما، دو کاراکتر جدید با نام‌های ریتسو دختر گربه و مایا دختری که فکر می‌کند گربه است، اضافه شده‌اند؛ البته با توجه به اسم بازی (نِکو نین به زبان ژاپنی یعنی انسان گربه‌ای چون نکو به معنی گربه و نین به معنی انسان یا شخص است) دیدن چنین کاراکترهایی دور از انتظار نیست.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده