نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

شخصیت منفی دنباله فیلم Doctor Strange تایید شد

سی. رابرت کارگیل، نویسنده فیلم Doctor Strange، شخصیت منفی دنباله این فیلم را رسما تایید و اعلام کرده است.

فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) در نوامبر سال ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما رفت و علاوه بر دریافت نقدهای مثبت از سوی منتقدان، این فیلم توانست در گیشه هم با استقبال خوب تماشاگران روبه‌رو شود و اولین فیلم مستقل شخصیت دکتر استرنج در دنیای سینمایی مارول بیش از ۶۷۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. با اینکه مارول طی یک و نیم سال گذشته بارها به ساخت دنباله این فیلم اشاره کرده اما تاکنون مارول استودیو ساخت دنباله فیلم Doctor Strange را رسما تایید و اعلام نکرده است. با این حال، این موضوع به این معنا نیست که مارول هیچ برنامه‌ای برای ساخت دنباله این فیلم ندارد و در حال حاضر روی فیلمنامه و داستان فیلم Doctor Strange 2 (دکتر استرنج ۲) کار نمی‌شود.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Doctor Strange 2 منتشر شده است. در حاشیه یک پرسش و پاسخ که در شهر آستین در ایالت تگزاس برگزار شد، سی. رابرت کارگیل که به‌همراه اسکات دریکسون (کارگردان فیلم) فیلمنامه فیلم Doctor Strange را نوشته بود، به برخی از سوال‌ها در رابطه با دنباله این فیلم جواب داده است. او در این مصاحبه تایید کرد که شخصیت شرور و منفی نایتمر (Nightmare) قرار است آنتاگونیست اصلی دنباله فیلم دکتر استرنج باشد. کارگیل گفت:

من و اسکات هنوز بخشی از پروژه نیستیم اما حس می‌کنم که شخصیت نایتمر با بارون موردو به‌عنوان شخصی که خود را مدافع قانون طبیعت می‌داند و حس می‌کند هنوز کاری برای انجام دادن دارد، در فیلم حضور خواهد داشت.

Nightmare in Doctor Strange

در پایان فیلم Doctor Strange مشاهده کردیم که بارون موردو با بازی چویتل اجیوفور، راه خود را از دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبرچ و وانگ با بازی بندیکت وانگ، جدا کرد و راه تاریک‌تری را در پیش گرفت و احتمالا شاهد حضور متفاوتی از این شخصیت در دنباله این فیلم خواهیم بود. کارگیل در ادامه اشاره کرد که آن‌ها برنامه‌های بزرگی برای شخصیت بارون موردو در دنباله فیلم Doctor Strange دارند اما احتمال آشتی و اتحاد دوباره او با دکتر استرنج هم وجود خواهد داشت. کارگیل گفت:

کسانی که کتاب‌های کمیک دکتر استرنج را خوانده‌اند، می‌دانند که بارون موردو دارای یک آرک داستانی بسیار خاص است و این چیزی است که ما با چویتل در زمان کار روی فیلم اول صحبت کرده بودیم. یکی از دلایلی که چویتل می‌خواست این نقش را بازی کند، به‌خاطر این بود که بارون موردو دارای یک پایان قطعی بود که این برای این شخصیت مانند یک پایان شگفت انگیز است و چه بخشی از فیلم باشیم چه نباشیم، من می‌دانم که مارول برنامه دارد تا آرک داستانی بارون موردو را تا پایان ادامه دهد و به طور کلی بارون موردو فراتر از یک شخصیت منفی است. اما او به نوعی در سطح شخصیت لوکی فوق العاده است. این هدفی است که او دنبال می‌کند.

Doctor Strange

با توجه به صحبت‌های کارگیل، ممکن است بارون موردو در نهایت در دنباله فیلم Doctor Strange به دکتر استرنج برای تهدید بسیار بزرگ و خطرناکی به‌نام نایتمر کمک کند اما او در حال حاضر یکی از دو شخصیت منفی این فیلم است. با این حال، انتظار می‌رود که مارول به‌زودی ساخت فیلم Doctor Strange 2 را رسما تایید و تاریخ اکران، کارگردان، بازیگران و نویسندگان این فیلم را اعلام کند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده