نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

همکاری خالقان سریال Westworld با آمازون برای ساخت سریال The Peripheral

جاناتان نولان و لیزا جوی، سازندگان سریال Westworld، در حال همکاری با آمازون برای ساخت سریال The Peripheral هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت آمازون از ساخت سریال The Peripheral (پریفرال) براساس رمانی اثر ویلیام گیبسون، خبر داد. طبق خبری که نیویورک تایمز منتشر کرده، کیلتر فیلمز در حال همکاری با بخش تلویزیونی برادران وارنر و آمازون استودیوز برای تولید این سریال است و احتمالا به‌زودی دستور ساخت فصل اول این سریال صادر خواهد شد. اسکات بی. اسمیت وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال The Peripheral را بر عهده خواهد داشت و او به‌همراه جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان سریال Westworld (وست ورلد) به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این سریال حضور دارد. نولان و جوی قرار است به اسمیت برای ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال The Peripheral کمک کنند.

سریال The Peripheral داستان زنی به‌نام فلین فلیشر را در آینده روایت می‌کند که در روستایی نزدیک به جاده در آمریکا زندگی می‌کند که اگر شغل غیر قانونی تولید مواد مخدر را حساب نکنیم، مشاغل در این روستا بسیار کم است و او تلاش می‌کند تا تولید مواد مخدر را در محل زندگی خود متوقف کند. برادر فلین که برتون نام دارد، با پولی که اداره جانبازان به او برای زمانی که وی در نیروی دریایی دچار آسیب عصبی شده است، می‌دهد، زندگی می‌کند و فلین نیز از طریق تولید محصول توسط یک چاپگر سه بعدی، کسب درآمد می‌کند. او بیشتر یک بازیکن حرفه‌ای در بازی‌های آنلاین است؛ اما فلین مجبور است که برای یک مرد ثروتمند این بازی را انجام دهد. این رمان داستان فلین را در آینده نزدیک آمریکا روایت می‌کند که تکنولوژی در حال تغییر جوامع بشری است و او به دنبال کشف یک ارتباط پنهان دیگر از دنیای واقعی است که آینده تاریک او خواهد بود.

با این حال، هنوز زمانی برای انتشار سریال The Peripheral اعلام نشده است و احتمالا با سفارش ساخت قسمت پایلوت (آزمایشی)، پروسه استخدام بازیگر برای این سریال آغاز خواهد شد. در ماه آبان سال گذشته، آمازون ساخت سریالی بر اساس کتاب و مجموعه ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) را رسما تایید و اعلام کرد. آمازون در نظر دارد تا یک میلیارد دلار در سریال The Lord of the Rings هزینه کند و در واقع این هزینه برای ساخت پنج فصل از این سریال خواهد بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده