// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

ویدیوی جدیدی از روند بازی The Crew 2 منتشر شد

ویدیوی جدید بازی The Crew 2 بخش‌هایی از مسابقات موتورکراس، مسابقه با قایق و همچنین دریفت کشیدن و گرندپری را به نمایش می‌گذارد.

زمان زیادی به انتشار بازی مورد انتظار The Crew 2 باقی نمانده و یوبیسافت با همکاری سایت گیم‌اسپات ویدیویی از گیم پلی این بازی منتشر کرده است. در این ویدیو مسابقه دادن با موتورکراس، قایق‌های سریع و همچنین مسابقات دریفت و گرند پری (Grand Prix) را خواهیم دید.

یوبی سافت بازی The Crew 2 را بسیار گسترده‌تر از نسخه‌ی اول بازی ساخته است؛ چرا که شما دیگر تنها محدود به خودرو نیستید و همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، می‌توانید از موتور، هواپیما و قایق هم برای مسابقه دادن استفاده کنید. کیفیت و گرافیک بازی پیشرفت چشمگیری کرده است و صحنه‌های چشم‌نوازی را خلق می‌کند. شما این امکان را دارید تا با توجه به مهارت‌های خود سطح سختی بازی را تغییر دهید و نهایت لذت را از بازی ببرید.

طبق گفته‌ی Ubisoft، بازی The Crew 2 در تاریخ ۸ تیر (۲۹ ژوئن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. شما می‌توانید برای نسخه‌ی بتای بازی ثبت نام کنید و آن را دریافت کنید و اگر نسخه‌ی اول بازی را هم در اختیار دارید با شرکت در طرح جوایز بازی The Crew می‌توانید خودروهایی را برای نسخه‌ی بعدی بازی به‌دست آورید.

شما را به تماشای این ویدیوی زیبا دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده