نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

حضور شخصیت‌های منفی در تصاویر جدید بازی Spider-Man

در جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی Spider-Man، کاراکترهایی همچون Shocker ،Norman Osborn و Mr Negative به تصویر کشیده شده‌اند. با زومجی همراه باشید.

بازی Spider-Man، تازه‌ترین ساخته‌ی استودیو Insomniac Games، یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی محسوب می‌شود که قرار است برای پلی‌ استیشن 4 منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شده است که در آن‌ها، مرد عنکبوتی و برخی از دشمنانش به تصویر کشیده شده‌اند.

اخیرا یک سری تصویر جدید، که برخی از آن‌ها طراحی‌های اولیه و برخی دیگر از گیم‌پلی گرفته شده‌اند، منتشر شده است که در آن‌ها، اشخاصی همچون Norman Osborn و Shocker دیده می‌شوند. در این تصاویر اسپایدرمن هم حضور دارد و او را در حال فعالیت در شهر نیویورک می‌بینیم.

در حالی که چند ماه تا انتشار Spider-Man زمان باقی مانده است، مشخص شد که علاقه‌مندان به تجربه این اثر می‌توانند در روزهای نزدیک به انتشار بازی، یک مجموعه دو جلدی شامل یک رمان و یک کتابِ آرت‌بوک را تهیه کنند و از محتوای داستانی و عکس‌هایی که در این مجموعه موجود است لذت ببرند. لازم به ذکر است که کتاب رمان چند روز قبل از انتشار بازی و کتاب آرت‌بوک بعد از انتشار بازی عرضه خواهند شد.

بازی Spider-Man در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) به طور انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده