// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

کولر مستر از دو خنک‌ کننده جدید ML240R و ML120R رونمایی کرد

کمپانی کولرمستر از دو خنک‌کننده‌ی پردازنده‌ی مایع از نوع All-In-One با نام‌های MasterLiquid ML240R RGB و ML120R RGB رونمایی کرد.

امروز کمپانی Cooler Master از طریق خبرگزاری‌ها اعلام کرد که دو مدل جدید خنک کننده‌ی پردازنده‌ی All-In-One به خط تولید سخت‌افزار‌های خود اضافه کرده است. طبق گفته‌های شرکت کولر مستر، این دو مدل خنک کننده مایع جدید MasterLiquid ML240R RGB و ML120R RGB نام خواهند داشت که دارای یک طراحی جدید در بخش پمپ هستند. همچنین این خنک کننده‌ها علاوه بر دارا بودن ۱۲ ال‌ای‌دی‌ از نوع RGB با قابلیت آدرس‌پذیری که روی بخش واتر بلاک نصب شده‌اند، به ۸ ال‌ای‌دی دیگر با همین مشخصات روی هر فن نیز مجهز شده‌اند. این کمپانی اعلام کرده که در زمان عرضه‌ی این محصولات یک نرم‌افزار مدیریتی نیز منتشر خواهد شد که البته هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته است. کولرمستر اعلام کرده که این نرم‌افزار جدید +MasterPlus نام خواهد داشت. با نصب این نرم‌افزار کاربران قادر خواهند بود تا کنترل کاملی روی نور پردازی خنک کننده این شرکت داشته و علاوه بر آن از سازگاری کامل آن با مادربورد‌های مختلفی از جمله ASRock، ASUS و MSI داشته باشند. کولرمستر اعلام کرده که +MasterPlus با نرم‌افزار‌های کنترل نورپردازی تمامی مادربورد‌های ذکر شده‌ نیز همخوانی کامل خواهد داشت.

یکی از مهم‌ترین و قابل توجه‌ترین تفاوت‌هایی که بین این دو مدل جدید یعنی ML240R RGB و ML120R RGB وجود دارد تفاوت اندازه‌ی آن‌ها است. البته همانطور که از نام این دو محصول پیداست، ML240R یک خنک‌کننده‌ی ۲۴۰ میلی‌متری به همراه دو عدد فن و مدل ML120R یک خنک‌کننده‌ی ۱۲۰ میلی‌متری به همراه یک فن است.

از دیگر مواردی که می‌توان در مورد این محصولات جدید به آن‌ها اشاره کرد، وجود ال‌ای‌دی‌هایی از نوع RGB با توانایی نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ، طراحی دوگانه‌ی پمپ برای جدا کردن کولانت (مایع خنک کننده‌) خروجی و ورودی، یک کنترلر RGB قابل آدرس‌ دهی با گیرنده‌ی سیمی و تعدادی کابل نظم دهنده است.

در حال حاضر آمازون صفحاتی برای فروش این دو محصول به وب سایت خود اضافه کرده است که مدل ML120R RGB به قیمت ۹۹.۹۹ دلار و مدل ML240R RGB به قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار در آن‌ها لیست شده است؛ اما متاسفانه در حال حاضر سفارش و خرید آن‌ها امکان پذیر نیست.

در انتهای مقاله می‌توانید برخی از تصاویر منتشر شده در رابطه با این محصولات جدید کولرمستر را مشاهده فرمایید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده