// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

نینتندو به دنبال ثبت اختراع یک سیستم ارتباط بین چند نمایشگر است

به تازگی کمپانی نینتندو به دنبال دریافت حق ثبت اختراعی است که می‌تواند یک سیستم جدید برای ارتباط بین صفحه‌ نمایش‌های مختلف باشد.

ابتدا این موضوع توسط Digital Trends مشخص شد که شرکت Nintendo به دنبال ثبت اختراع یک سیستم بازی با تعدادی دستگاه پردازش اطلاعات است که قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر هستند، به این معنی که اطلاعات در بین صفحات لمسی مختلفی که در نزدیکی یکدیگر نصب شده‌اند می‌تواند به اشتراک گذاشته شود. در این درخواست ارائه شده از سوی نینتندو چند تصویر وجود دارد که نشان می‌دهد چندین صفحه‌ی نمایش به صورت چینش‌های افقی و عمودی در کنار یکدیگر نصب شده‌اند که بخش‌های مختلف یک تصویر در بین آن‌ها به اشتراگ گذاشته شده است. در این تصاویر منتشر شده تصویر یک موز در بین این نمایشگرها به اشتراک گذاشته شده و هر یک از آن‌ها بخش دیگری از تصویر را پوشش می‌دهند تا یک تصویر کامل نمایش داده شود. همچنین در این تصاویر یک حرکت در حالت Real Time نمایش داده شده است که در آن توپ بولینگ در طول یک صفحه عبور کرده و پین‌های موجود در صفحه‌ی بعدی برخورد می‌کند.

در این تصاویر نشان داده می‌شود که نمایشگر‌ها می‌توانند به صورت غیر منظم در کنار یکدیگر قرار بگیرند یا حتی می‌توانند پس از حفظ داده‌های موقتی خود، آن‌ها را از یکدیگر جدا کرد.

اگرچه این درخواست حق اختراع از سوی نینتندو می‌تواند با شکست روبرو شود، اما همچنان فکر کردن به این موضوع که این چنین سیستمی می‌تواند چه توانایی‌هایی در اجرای بازی‌های چند نفره و Co-Op را به ما ارائه دهد، هیجان انگیز است. البته کمپانی نینتندو در حال حاضر با استفاده از نرم افزار Toy-Con Garage برای سیستم مقوایی Nintendo Labo که به وسیله‌ی کنسول نینتندو سوییچ عمل می‌کند، شروع به انجام آزمایشاتی در مورد ارتباط نینتندو سوییچ در حالت Multi-Screen کرده است. این مورد را می‌توانید در زمان ۱:۲۵ ویدئوی زیر مشاهده فرمایید.

لینک دانلود


منبع ign.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده