نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازیگر فیلم Blended به جمع بازیگران فیلم Avengers 4 اضافه شد

طبق خبرهای منتشر شده، اما فورمن، بازیگر فیلم Blended به جمع بازیگران فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) اضافه شده است.

کمتر از ۹ روز دیگر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) روی پرده‌های سینما خواهد رفت و با این حال، اطلاعات چندان زیادی از قسمت چهارم این مجموعه در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در فیلم Avengers 4 تایید شده است. طبق اطلاعاتی که گروه ThatHashtagShow منتشر کرده‌اند، اما فورمن، بازیگر فیلم Blended (درآمیخته)، به جمع بازیگران قسمت چهارم و بدون نام فیلم Avengers (انتقام جویان) اضافه شده و قرار است نقش کیسی لنگ را در این فیلم بازی کند. کیسی لینگ در واقع دختر اسکات لنگ ملقب به انت من با بازی پل راد، است که پیش از این در دو فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) و فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ)، ابی رایدر فرتسون نقش این شخصیت را در دنیای سینمایی مارول بازی کرده بود.

Cassie Lang

ابی رایدر فرتسون در حال حاضر ۱۰ سال سن دارد و اِما فورمن که جانشین او شده، ۱۶ ساله است. همین موضوع باعث بحث در مورد زمان اتفاقات فیلم Avengers 4 شده است. طبق نظریه اول، این فیلم قرار است چند سال پس از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Ant-Man and the Wasp جریان داشته باشد و با توجه به این موضوع، از بازیگر دیگر و بزرگ‌تری برای بازی در نقش دختر اسکات لنگ استفاده شده است. همچنین ممکن است کیسی لنگ مانند دنیای کمیک به پدرش در مبارزه با جرم و جنایت هم کمک کند و این موضوع می‌تواند روی فیلم Ant-Man 3 (مرد مورچه‌ای ۳) هم تاثیر داشته باشد. نظریه دوم، نظریه بسیار محبوب و پر بحث سفر در زمان است که اسکات لنگ به‌همراه انتقام جویان در زمان سفر می‌کنند و ممکن است در آن او به آینده‌‌ای سفر کند که دخترش جای او را گرفته باشد. کیسی لنگ در دنیای کمیک به دو شخصیت Stature و Stinger تبدیل می‌شود. 

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل امسال (۷ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. همچنین فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده