// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

پروژه‌ی کیک‌ استارتر بازی Faeland توسط Telegames راه‌اندازی شد

استودیو Telegames از پروژه‌ی کیک‌استارتر جدید‌ترین اثر خود به نام Faeland رونمایی کرد و برای افراد شرکت کننده در این کمپین کمک مالی، جوایزی نیز در نظر گرفته‌اند.

استودیو Telegames از پروژه‌ی کیک‌استارتر جدید‌ترین اثر خود یعنی بازی Faeland رونمایی کرد و به همراه این اعلام عمومی، یک تریلر هم منتشر کرده‌ است تا مخاطبان با حال و هوای این بازی زیبا که توسط یک استدیوی مستقل در دست ساخت است، آشنا شوند.

میزان سرمایه‌ی درخواستی که از طرف Telegames به عنوان هدف کمپین KickStarter برای این پروژه مشخص شده، ۲۹ هزار دلار است که تا تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۸ (۲۷ اردیبهشت) برای جمع آوری این سرمایه‌ی اولیه فرصت دارند. به صورت از پیش تعیین شده اشخاص مختلف می‌توانند از ۱ دلار تا ۲ هزار دلار به این تیم توسعه دهنده برای ساخت بازی کمک کنند و بسته به میزان کمکی که به آن‌ها می‌شود جوایز مختلفی اهدا خواهد شد. به طور مثال در ازای کمک ۱ دلاری به این بازی، یک نسخه‌ی آزمایشی از بازی به همراه یک تشکر از شما به وسیله‌ی درج نام در بخش سازندگان به شما هدیه داده خواهد شد؛ در صورتی که اگر ۳۰ دلار به این بازی کمک مالی کنید علاوه بر هدایای ذکر شده به شما اجازه‌ی دانلود نسخه‌ی دیجیتال بازی، یک کیت خوش‌آمدگویی، دسترسی پیش از موعد به بازی، یک سلاح مخصوص افرادی که کمک مالی کرده‌اند و اجازه دسترسی و دانلود موسیقی متن بازی داده می‌شود. در زمان نگارش این مقاله بازی Faeland چیزی حدود ۵۱۶۹ دلار سرمایه به وسیله‌ی ۱۵۸ نفر دریافت کرده است.

در حال حاضر تنها یک هدف در لیست اهداف توسعه دهندگان بازی Faeland ذکر شده است. اگر این استدیوی مستقل بتواند به ۳۳ هزار دلار کمک مالی برسد، یک بخش برای ساخت شخصیت‌های دلخواه به بازی افزوده خواهد شد که به شما اجازه می‌دهد نام، رنگ پوست و حتی مدل موی قهرمان خود را سفارشی سازی کنید. در حالی که چیزی در مورد پلتفرم مورد نظر توسعه دهندگان ذکر نشده است، اما گفته شده که این بازی روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ پورت خواهد شد. 

Faeland یک بازی اکشن ماجراجویی با الهام از بازی‌های کلاسیک ۸ بیتی است که شما در آن به عنوان سام در یک دنیای فانتزی پر از دشمنان گوناگون به مبارزه می‌پردازید. در این بازی به شما اجازه داده شده تا تجهیزات خود را به دلخواه تغییر دهید و در هنگام گشت و گذار در این بازی جهان باز، مهارت‌های جدیدی یاد بگیرید.

در حالی که هنوز تاریخ انتشار دقیقی از سوی سازندگان بازی مشخص نشده است، اما آن‌ها اعلام کرده‌اند که تاریخ ارسال بازی برای افرادی که کمک مالی به بازی کرده‌اند از دسامبر ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. در حال حاضر بازی برای پی‌سی، مک و لینوکس در دست توسعه است.

در انتهای مطلب می‌توانید تریلر منتشر شده از سوی تیم توسعه دهنده‌ی بازی را مشاهده کنید.

لینک دانلود


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده