// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۰

خالق Gears of War از سازنده بازی Fortnite خواست اعضای تیم او را استخدام نکند

کلیف بلزینسکی، سازنده سری Gears of War و موسس استودیو Boss Key در توییتی از استودیو سازنده Fortnite خواست که از استخدام نفرات تیم او خودداری کند.

کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski)، کارگردان خلاق سری Gears of War، پس از جدایی خود از استودیو اپیک گیمز (Epic Games) با همکاران خود استودیو جدیدی به نام باس کی (Boss Key) در کارولینای شمالی تاسیس کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی بلزینسکی با انتشار توییتی از استودیو Epic خواست که از استخدام نفرات استودیوی او خودداری کند.

وی با انتشار توییتی از استودیو اپیک گیمز خواست که از استخدام نفرات حاضر در استودیو Boss Key خودداری کند؛ چرا که وی از بازی بتل رویال جدید خودشان یعنی Radical Heights که در موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 توسعه یافته است، خشنود است و به آن افتخار می‌کند. وی بر این باور است که استودیو اپیک گیمز، توسعه‌دهنده بازی Fortnite، برای دور شدن آنها از رقابت در بازی های بتل رویال، نفرات استودیو باس کی را استخدام می‌کند.

بلزینسکی در توییت خود نوشت:

هنوز محتویات زیادی است که می‌تواند در سبک بتل رویال توسعه پیدا کند.

وی در ادامه افزود که هنوز ایده‌هایی زیادی است که می‌تواند بازی Radical Heights را به یک اثر بتل رویال قدرتمند تبدیل کند، اما اگر استودیو اپیک گیمز به استخدام کردن اعضای بااستعداد Boss Key ادامه دهد، این اتفاق نمی‌افتد.

cliff blezinski

وی در ادامه گفت:

ما ایده‌های زیادی داریم که می‌تواند این بتل رویال را منحصر‌به‌فرد نشان دهد، اما اگر استودیو اپیک به این کار خود ادامه دهد، احتمال وقوع این موضوع کمرنگ می‌شود.

هنوز دلیل ترک نفرات استودیو باس کی و ملحق شدن آنها به استودیو اپیک گیمز، مشخص نشده است، اما این اتفاق به قدری بلزینسکی را ناراحت کرده که وی این موضوع را در صفحات اجتماعی به اشتراک گذاشته است. کلیف بلزینسکی در طی جواب به سوال‌هایی گفت:

برخی از نفرات بااستعداد و توسعه‌دهندگان کلیدی استودیو باس کی این مجموعه را ترک کرده‌اند؛ در حال حاضر این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم.

در دسامبر گذشته آرژان براسی، بنیانگذار استودیو باس‌ کی، این استودیو را ترک کرد و به اپیک گیمز ملحق شد. در این میان، یکی از مهندسان آنلاین استودیو باس کی یعنی ویلیام مک‌کارول که اخیرا به جمع توسعه‌دهندگان اپیک گیمز ملحق شده است در توییتر گفت که بلزینسکی در مورد اظهارات خود که در مقابل اپیک گیمز منتشر کرده است، اشتباه می‌کند.

وی گفت:

با تمام احترامی که برای بلزینسکی قائل هستم، متهم کردن استودیو اپیک گیمز در مورد استخدام نیرو‌های Boss Key تا حدودی دور از ذهن است. تمامی نفرات به علاوه خودم دلایل خودمان را برای ترک استودیو Boss Key و ملحق شدن به اپیک داشتیم. این موضوع که کسی فکر می‌کند که ما را دزدیده‌اند، کمی آزاردهنده است. در مرحله اول همه ما انسان هستیم.

بازی بتل رویال استودیو باس کی یعنی Radical Heights چندی پیش به عنوان بازی رایگان یا همان Free to Play در قالب دسترسی پیش از موعد یا Early Access در استیم در دسترس قرار گرفت. سازندگان پس از عرضه بازی گفتند که بازی همچنان مراحل اولیه توسعه خود را می‌گذراند و رفته رفته با آپدیت‌های متعدد، آن را بهبود می‌بخشند و ویژگی‌های زیادی اضافه می‌کنند.

نظرات خود را در مورد توییت بلزینسکی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده