// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۷

بازی Citadel: Forged With Fire روزانه مراحل جدیدی دریافت خواهد کرد

استودیو Blue Isle تایید کرد که بازی Citadel: Forged With Fire هر روز مراحل فرعی جدیدی را در سه بخش در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

امکان عرضه بازی‌ها به‌صورت Early Access، پیش از آنکه مراحل ساخت آن‌ها به طور کامل به اتمام برسد، این فرصت را فراهم کرده است که سازندگان بتوانند از بازخوردهای بازیکنان و خواسته‌های آن‌ها بهتر از گذشته باخبر شوند و در راستای برطرف کردن نیازهای گیمرهای خود گام بردارند. بازی Citadel: Forged With Fire یکی از آثاری است که هم‌اکنون به‌صورت دسترسی زودتر از موعد در فروشگاه استیم در اختیار پی‌سی بازان قرار گرفته است و به‌تازگی در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Blue Isle تایید کرده است که به‌صورت روزانه، ماموریت‌ها و کوئست‌های جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد که نحوه توزیع این مراحل فرعی نیز در نوع خود جالب است.

اول از همه اینکه سه مکان مشخص برای دریافت این کوئست‌ها به هر یک از شهرهای آغازین بازی اضافه می‌شود که هر کدام از آن‌ها به‌صورت روزانه مراحل و ماموریت‌های مختلفی را به بازیکن محول خواهند کرد. بلو آیل هنوز در مورد جزئیات این مراحل توضیحاتی ارائه نکرده است، اما این را می‌دانیم که پشت سر گذاشتن این کوئست‌ها، سبب ارتقا بازیکن و اعطای آیتم‌های جدیدی به او می‌شود. همچنین برای بازیکنانی که به بالاترین سطح دست پیدا کرده باشند، کوئست‌هایی ویژه اعطا می‌شود که بازهم اطلاعات دقیقی از محتویات آن‌ها و جوایزی که به دنبال دارد، منتشر نشده است.

تاریخ انتشار رسمی نسخه کامل بازی Citadel Forged With Fire هنوز مشخص نشده است، اما بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس خواهد بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده