نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

تبلیغ تلویزیونی و تصویر جدید فیلم Deadpool 2 منتشر شد

شرکت فاکس قرن بیستم تبلیغ تلویزیونی و تصویر جدیدی از فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) را منتشر کرده است.

بامداد دوشنبه این هفته، فاکس قرن بیستم سه تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم Deadpool 2 را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فاکس قرن بیستم تبلیغ تلویزیونی و تصویر جدیدی از دنباله فیلم Deadpool (ددپول) را منتشر کرده است. این تبلیغ تلویزیونی Best Shot نام دارد که در واقع به گفتگوی ددپول با کیبل در این ویدیو اشاره می‌کند و در آن شاهد تصاویر جدیدی از فیلم Deadpool 2 هستیم. در تصاویر جدید شاهد برنامه ددپول برای یافتن و گرفتن پسر بچه‌ای که کیبل به‌دنبال نابود کردن آن است هستیم و در ادامه مبارزه کیبل با دومنیو نیز نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، مجله امپایر در شماره جدید خود تصویر جدیدی از فیلم Deadpool 2 را منتشر کرده است. در این تصویر، شخصیت ددپول که با لباس زرد رنگ با لوگوی X قابل مشاهده است، در کنار کلاسوس و نگاسونیک دیده می‌شود که در مقابل پسر بچه‌ای که جولیان دنیسون نقش آن را بازی کرده قرار دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Deadpool 2

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جک کزی، در نقش بلک تام، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص، کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، بیل اسکارشگورد در یک نقش نامشخص و تری کروس در نقش بدلام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی فیلم Deadpool 2 بر عهده دیوید لیچ، کارگردان فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) بوده است. همچنین مانند فیلم اول، پاول ورنیک و رت ریس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 را بر عهده داشته‌اند. اوایل ماه فروردین، شرکت فاکس قرن بیستم چهارمین و جدیدترین تریلر این فیلم را منتشر کرد که در آن با گروه X-Force (ایکس‌-‌فورس) بیشتر آشنا شدیم. پیش از این اولین تریلر در اسفند ۹۵، دومین تریلر در آبان‌ماه سال گذشته و سومین تریلر این فیلم در بهمن سال گذشته منتشر شده بود.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱۸ می امسال (۲۸ اردیبهشت) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده