نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

نام رسمی انیمیشن How to Train Your Dragon 3 اعلام شد

نام رسمی قسمت سوم انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، How to Train Your Dragon: The Hidden World خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز و استودیوی دریم‌ ورکس انیمیشنز نام رسمی انیمیشن How to Train Your Dragon 3 را تایید و اعلام کرده‌اند. دنباله انیمیشن How To Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم) قرار است با نام How to Train Your Dragon: The Hidden World (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان) تولید و منتشر شود. این انیمیشن مورد انتظار قرار است در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۱۳۹۷) به روی پرده‌‌های سینما برود. در انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World قرار است بار دیگر شاهد ماجراجویی جدیدی از هیکاپ باشیم که به رویای خود برای ایجاد یک آرمانشهر برای بی‌دندان و تمام اژدهایان جهان دست یافته است.

How to Train Your Dragon: The Hidden World

حال خطر دیگری خانه و روستای هیکاپ را تهدید می‌کند و حاکمیت او به‌عنوان رئیس آن مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. هیکاپ و بی‌دندان برای نجات خود باید تصمیم سخت و غیر ممکنی را بگیرند. جی باروشل، کیت بلانشت، جرارد باتلر، کریگ فرگوسن، آمریکای فررا ،جونا هیل، کریستوفر مینتس-پلس، تی جی میلر، کریستن ویگ، کیت هرینگتون و اف. موری آبراهام، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World حضور دارند و به صداپیشگی خواهند پرداخت. دن دبلوا که کارگردانی دو قسمت اول انیمیشن How To Train Your Dragon را بر عهده داشته است، برای کارگردانی قسمت سوم آن نیز باز خواهد گشت. علاوه بر کارگردانی، دبلوا کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را نیز بر عهده دارد.

اولین قسمت انیمیشن How to Train Your Dragon در سال ۲۰۱۰ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد حدود ۴۹۵.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر فروش خوب در گیشه، این انیمیشن با تحسین منتقدان نیز روبه‌رو و در دو بخش بهترین انیمیشن و بهترین موسیقی فیلم اثر جان پاول نامزد دریافت جایزه اسکار در مراسم سال ۲۰۱۱ شد. در سال ۲۰۱۴، انیمیشن How to Train Your Dragon 2 (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۲) اکران شد و علاوه بر تحسین منتقدان توانست بیش از ۶۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. این انیمیشن در مراسم سال ۲۰۱۵ اسکار، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده