// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

تریلر جدید بازی Tennis World Tour با محوریت بخش Career منتشر شد

تریلر جدیدی برای بازی ورزشی Tennis World Tour با تمرکز بر بخش Career بازی منتشر شده است که جزئیات آن را بیان می‌کند.

این روزها بازی‌های ورزشی بیش‌تر مورد استقبال اقشار مختلف قرار می‌گیرد و استودیوهای گوناگونی اقدام به ساخت چنین بازی‌هایی می‌کنند. دو استودیوی Breakpoint و Bigben Interactive هم در این دسته قرار دارند. این دو استودیو بازی Tennis World Tour را در تاریخ ۱ خرداد (۲۲ می) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهند کرد. همان‌طور که از اسم بازی پیدا است، موضوع بازی درباره‌ی ورزش تنیس است.

حالا که به انتشار بازی نزدیک‌تر می‌شویم، تریلرهای مختلفی درباره‌ی مکانیک بازی و بخش‌های مختلف آن منتشر می‌شود. در تریلر اخیر، بخش Career بازی به طور مختصر معرفی می‌شود.

طبق توضیحات این تریلر، شما به عنوان یک بازیکن تنیس تازه‌کار، فعالیت خود را آغاز می‌کنید. در ابتدا شما در رده‌بندی بازی نفر صدم هستید و باید با شرکت کردن در تورنمت‌های مختلف سطح خود را بالاتر ببرید و به هدف اصلی بازی، یعنی کسب مقام اول در رده‌بندی، دست پیدا کنید. البته این را هم بدانید که این کار به این سادگی انجام نمی‌شود؛ چرا که هرچه بیش‌تر بازی می‌کنید، ورزشکار شما خسته می‌شود و عملکردتان در مسابقات ضعیف می‌شود و اگر مراقب نباشید، ممکن است دچار مصدومیت شوید.

در روند بازی، با برنده شدن در مسابقات، پولی را به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد. این پول را می‌توان در راه خرید تجهیزات، استخدام کادر تیمی بهتر و در نهایت پرداخت ورودی برای شرکت در مسابقات حرفه‌ای‌تر خرج کرد.

این را هم بدانید که امسال بازی‌های AO International Tennis و Mario Tennis Aces هم با موضوع ورزش تنیس عرضه خواهند شد.

در پایان شما را به تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده