نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

کارگردان فیلم اقتباسی Birds of Prey با بازی مارگو رابی مشخص شد

به‌تازگی اعلام شده که کارگردان تازه‌نفسی به‌نام کتی یان قرار است وظیفه هدایت و کارگردانی فیلم Birds of Prey با بازی مارگو رابی را بر عهده داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گزارش تازه‌ای توسط سایت خبری ددلاین منتشر شده و حاکی از آن است که کارگردان جدید و تازه‌نفسی به‌نام کتی یان انتخاب شده تا کارگردانی و هدایت مارگو رابی را در یکی از جدیدترین آثار کمپانی دی سی بر عهده داشته باشد. این فیلم سینمایی که هنوز هیچ اسم و رسم تایید شده‌ای ندارد، داستان یک باند دخترانه را حکایت می‌کند و قرار است اقتباسی براساس سری کتاب کمیک Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) باشد. در طی این گزارش عنوان شده که کتی یان به خاطر ارائه فوق‌العاده چشمگیری که در استودیو انجام داد و حمایتی که از طرف مارگو رابی داشت، توانست کارگردانی این اثر کمیکی را در میان چندین کارگردان برجسته مرد، به‌دست بیاورد.

کتی یان که تا مدتی پیش یکی از گزارشگران سایت خبری وال استریت ژورنال محسوب می‌شد، با ساخت اولین اثر سینمایی بلند و مستقل خود به‌نام Dead Pigs (خوک‌های مرده)، توانست به جشنواره فیلم ساندنس که در ماه ژانویه برگزار شد، راه یابد. این کارگردان تازه‌کار با ساخت اولین اثر خود نه‌تنها به این مراسم راه یافت، بلکه توانست در یکی از بخش‌های این مراسم (World Cinema Dramatic Award for Ensemble Acting) جایزه‌ای را هم از آن خود کند. همین موضوع باعث شد که این کارگردان جوان بااستعداد، راهش را به سمت کارگردانی کج کند. در فیلم تحسین‌شده یان یعنی همان خوک‌های مرده که عمدتا زبانی چینی داشت، بازیگر فیلم Deadpool 2 (ددپول 2) یعنی زازی بیتس هم حضور دارد. این فیلم همچنان هیچ تاریخ اکران مشخصی برای کشورهای انگلیسی زبان ندارد و هیچ تریلری از آن منتشر نشده است. کتی یان اولین کارگردان زن آسیایی خواهد بود که قرار است یک اثر بلند ابرقهرمانی را کارگردانی کند.

پروژه‌ای که قرار است سبکی مشابه سری کتاب کمیک «پرنده های شکاری» داشته باشد، درست بعد از فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) که در تابستان سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمد، معرفی شد و از همان زمان مراحل اولیه تولید آن کلید خورد. آنطور که در گزارش‌ها عنوان شده، کمپانی برادران وارنر قصد دارد شخصیت هارلی کوئین با بازی مارگو رابی را به‌عنوان شخصیت شرور داستان در محور فیلم قرار دهد. همچنین گفته شده که این اثر بر پایه شخصیت‌های زن کمپانی دی سی کامیکس است و کاراکترهایی از قبیل بت گرل و همچنین بقیه اعضای تیم پرنده‌های شکاری به صورت تصادفی در آن حضور خواهند داشت. فیلمنامه این اثر توسط کریستینا هادسون، نویسنده فیلمنامه فیلم Bumblebee (بامبلبی) نوشته شده است. چندی پیش اعلام شد که این نویسنده بعد از به‌اتمام رساندن فیلمنامه فیلم پرنده‌های شکاری، برای نویسندگی فیلمنامه فیلم Batgirl (بت گرل) استخدام شده است. این اثر اختصاصی هم یکی دیگر از آثار جدید کمپانی دی سی محسوب می‌شود که در ابتدا جاس ویدون کارگردانی و نویسندگی آن را بر عهده داشت، اما بعد از مدتی از تیم جدا شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده