// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Candleman

بازی موبایل Candleman یک بازی پلتفرمر و معمایی سه بعدی و یکی از شگفتی‌های سال ۲۰۱۷ است که ماجراجویی یک شمع را روایت می‌کند.

مرد شمعی یک بازی پلتفرمر و معمایی بلند پروازانه است که تازه و ناب به نظر می‌رسد. Candleman راوی یک داستان شگفت انگیز برای تمام خانواده است. چه بزرگسالان که به دنبال یک گیم‌پلی کلاسیک با پیچیدگی‌های مدرن و مفهومی هستند یا بچه‌هایی که داستانی جالب با شخصیتی بامزه می‌خواهند. این بازی پیش از این برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شده بود که می‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های مستقل این پلتفرم نام برد.
یک نکته جالب این است که در سالی که گذشت ما با دو بازی بزرگ و مستقل منتشر شده با موضوع شمع مواجه شدیم. شمعی که در Candleman پیاده روی می‌کند، برای بازیکنان یک ماجراجویی خوب و مفهومی ساخته است .در سال گذشته، پس از ایجاد یک تجربه جدید روی کنسول‌ها و کامپیوترهای خانگی، حالا CMGE، یک توسعه دهنده‌ی چینی بازی پلتفرمر سه بعدی خود را به اندروید و iOS آورده است.

candleman

تنها نقص Candleman در نسخه موبایل که شاید تجربه‌ی بازی را ناقص کند این است که در حال حاضر تنها ۶ فصل از ۱۲ فصل بازی اصلی در دسترس است. البته مشخص نیست که چرا سازندگان تصمیم گرفتند چنین کاری انجام دهند، اما تجربه بازی در سایر پلتفرم‌ها کامل‌تر است. روشن نیست که آیا از طریق آپدیت رایگان یا بسته‌های الحاقی، این بخش‌ها به بازی اضافه می‌شود. با این حال، صبر کردن برای تجربه‌ی نیمه دوم Candleman بسیار سخت است. در هر فصل از این بازی چند مرحله وجود دارد که هر مرحله، پر است از معماهای ریز درشت اختیاری و اجباری.

Candleman یک تجربه به یاد ماندنی با محوریت یک شمع است که با سوال‌های بسیاری مواجه می‌شود

با دیدن تصاویر این بازی شاید بسیاری تصور کنند که Candleman یک بازی رانر مانند Subway Surfers یا Temple Run باشد. اما نه، این بازی یک پلتفرمر با مراحل مختلف است.

candleman

Candleman داستان شمعی درخشان را روایت می‌کند که در یک کشتی متروکه بیدار می‌شود. از اینکه کجا است و هدفش از سوختن چیست، تعجب می‌کند. با این حال، پس از فریب دادن یک فانوس عظیم که نور الهام بخش بازی است، برای یافتن جواب سوال‌های اساسی خود به ماجراجویی ادامه ‌می‌دهد. علاوه بر مدیریت در استفاده از ۱۰ ثانیه نور حاصل از سوختن شخصیت اصلی بازی، چالش Candleman در زمان پریدن‌های رو به جلو، پازل‌ها و پیدا کردن تمام شمع‌های خاموش و بی‌جان قبل از رسیدن به نور بزرگ پایان بخش هر مرحله است.
بازی Candleman با جزئیات بسیار دقیق ارائه شده است. برخورد شخصیت اصلی با چوب، فلز و محیط‌های متنوع بازی، با صداگذاری‌های دقیق و درست همراه شده که بسیار لذت‌بخش است. در عین حال، آثار نورپردازی ظریف، کار خود را برای نگه داشتن شما در تاریکی به خوبی انجام می‌دهد. در عین حال با وجود تاریکی بسیاری از لحظات بازی، هنوز هم این دنیا به زیبایی تمام نشان داده می‌شود.

candleman

در هر پلتفرمی که این بازی را تجربه کنید این فضاسازی بازی است که واقعا شما را با داستان شمع درگیر می‌کند. Candleman به عنوان یک بازی ویدئویی، شما را با سوالات جدی و مفهومی مواجه می‌کند. بازی یک استعاره‌ی کامل و زیبا از فلسفه‌ی مرگ و زندگی است. Candleman واقعا به عنوان یک تجربه جادویی در تمامی پلتفرم‌های پرطرفدار روز، از Xbox One گرفته تا iOS و اندروید قابل دسترسی است و علاقه‌مندان از تجربه‌ی این بازی لذت کافی خواهند برد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Candleman


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده