نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

بازیگر فیلم آخرین جدای برای پیوستن به فیلم The Kitchen وارد مذاکره شد

دامنل گلیسون، بازیگر فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi)‌ برای پیوستن به فیلم آشپزخانه (The Kitchen) با کمپانی برادران وارنر وارد مذاکره شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، براساس گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، دامنل گلیسون، بازیگر ۳۴ ساله ایرلندی هالیوود، برای پیوستن به تیم بازیگری یکی از جدیدترین آثار جنایی و درام کمپانی نیو لاین سینما (New Line Cinema) یعنی فیلم The Kitchen (آشپزخانه) به‌تازگی وارد مذاکره نهایی خود شده است. در این فیلم که اثر مشترک کمپانی نیو لاین سینما و همچنین کمپانی برادران وارنر است، دامنل گلیسون به بازیگران کارکشته و بااستعدادی مانند الیزابت ماس، بازیگر سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه)، ملیسا مک‌کارتی، بازیگر فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح)، تیفانی هدیش، بازیگر فیلم Girls Trip (سفر دخترانه) و همچنین مارگو مارتیندال، بازیگر فیلم Downsizing (کوچک کرده) خواهد پیوست. دامنل گلیسون قرار است در فیلم آشپزخانه نقش شخصیت گابریل اومالی را ایفا کند؛ یک سرباز قدیمی ارتش ویتنام و قاتل سابق یک دسته جنایتکار که حالا به محله هلز کیچن شهر منهتن بازگشته تا انتقامش را از رؤسای سابقش بگیرد که در همین حین، به شخصیتی که الیزابت ماس قرار است ایفا کند، دلبسته می‌شود.

فیلم The Kitchen قرار است براساس کتاب‌های کمیک کمپانی دی سی و ورتیگو به‌ همین نام تولید و منتشر شود. این کمیک داستان همسران گروهی از تبهکاران و مافیای ایرلندی را روایت می‌کند که در دهه ۷۰ میلادی و در محله هلز کیچن شهر منهتن زندگی می‌کنند. داستان این زنان به‌گونه‌ای است که زمانی که سازمان FBI همسران آنها را دستگیر می‌کند، آنها تصمیم می‌گیرند که تجارت آنها را ادامه دهند. این سری کتاب توسط مینگ دویل، بکی کلونان و آلی مسترز نوشته، طراحی و در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار منتشر شده است.

ماس قرار است نقش زنی را در فیلم The Kitchen بازی کند که از شوهر بدخواه خود بسیار می‌ترسد. او که علاقه زیادی به خشونت دارد، در نهایت در آن سقوط و زندگی تازه‌ای را آغاز می‌کند. هدیش نیز قرار است نقش شخصیتی را در فیلم The Kitchen بازی کند که هرکسی در سر راه او قرار بگیرد، مایل به کشتن او است و مک‌کارتی نیز نقش یک مادر عاشق و دوست‌داشتنی را در این فیلم بازی خواهد کرد که این دختران و زنان را به دور هم برای شروع یک تجارت جدید جمع خواهد کرد.

آندره‌آ برلوف، نویسنده فیلمنامه فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) که برای این اثر خود معروفیت و شهرت بسیار زیادی به‌دست آورد، کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Kitchen را بر عهده دارد. برلوف علاوه بر اثر ذکر شده، فیلمنامه اثر اکشن و هیجان‌انگیز دیگری یعنی فیلم Blood Father (پدر همخون) را که در سال ۲۰۱۶ اکران شد و تحسین زیادی را هم به‌دنبال داشت، نویسندگی کرده است. برلوف قرار است برای اولین بار حرفه کارگردانی را در پروژه تولید فیلم آشپزخانه تجربه کند.

دامنل گلیسون در طی این سال‌ها در پروژه‌های زیادی حضور داشته است. از جمله آثاری که از او در سال ۲۰۱۷ روی پرده سینماها رفت می‌توان به فیلم American Made (ساخت آمریکا) که اثری اکشن و بیوگرافی بود و تام کروز از هم‌بازی‌های او محسوب می‌شد، فیلم mother (مادر)، فیلم Crash Pad و فیلم Goodbye Christopher Robin (خداحافظ کریستوفر رابین) که در آن نقش نویسنده معروف داستان‌های تدی خرسه وینی پو یعنی آلن الکساندر میلن را ایفا کرده بود، اشاره کرد. وی همچنین در سال ۲۰۱۷ برای ایفای نقش شخصیت ژنرال هاکس در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) حضور داشت. لازم به ذکر است که گلیسون اخیرا هم در اثر لایو اکشن اقتباسی Peter Rabbit (پیتر خرگوشه) ایفای نقش کرده است.

فیلم The Kitchen در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده