// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

دومین فاز آزمایشی نقشه جدید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در دسترس است

مرحله دوم تست نقشه جدید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یعنی Savage هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته و میزبان تغییراتی شده است.

نقشه جدید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که در حال حاضر با نام Savage معرفی شده است، روند آزمایشی دیگری را می‌گذراند. توسعه‌دهندگان حاضر در کمپانی PUBG Corp اعلام کردند که نقشه جدید بازی پابجی به مدت زمان کوتاهی دوباره در سرور‌های آزمایشی در دسترس است و حال بازیکنان می‌توانند تغییرات و بهبود‌هایی را که به عمل آمده است، تجربه کنند.

تغییرات یاد شده شامل اضافه شدن سه نقطه جدید به این نقشه می‌شود که به گفته سازندگان، این محیط را انبو‌ه‌تر کرده است. بازیکنان در نقطه مرکزی جزیره با سازه‌های چوبی با نام Banyan Grove روبه‌رو می‌شوند و در همین محیط منطقه دیگری با نام Abandoned Quarry نیز دیده می‌شود. سومین نقطه هم Dock (لنگرگاه) نام دارد که در آن دو کشتی بسیار بزرگ به چشم می‌خورند. در ادامه می‌توانید به مناطق جدید نگاهی بیندازید.

pubg

pubg

گفتنی است که حال کاربران شاهد محدوده قرمز کوچک‌تری نسبت به گذشته خواهند بود و در آن سو محدوده آبی نسبت به تعداد بازیکن باقی‌مانده واکنش نشان می‌دهد. سازندگان در مورد جزئيات این تغییرات اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند، اما در صفحه جزئيات آپدیت بازی PUBG در استیم نوشته شده است:

ویژگی‌های جدید به محدوده آبی اجازه می‌دهد که با توجه به تعداد بازیکنان زنده، مدت زمان باقی‌‌مانده را محاسبه کند و نسبت به آن عملکرد خود را پیش ببرد.

به گفته سازندگان، قایق‌ها در حواشی نقشه نسبت به گذشته کمتر ظاهر می‌شوند، اما آنها در مناطق شهری در کنار دریا بیشتر پدیدار خواهند شد. در آن سو کاربران در این نقشه شاهد نارنجک‌های بیشتری خواهند بود و آیتم‌های دیگر نیز میزبان تغییراتی شده‌اند. همچنین ایرادات مربوط به صدای پا نیز برطرف شده است و آب‌و‌هوای بازی نیز به جای اینکه در هر سِت تغییر کند، در جریان بازی شاهد تغییرات آب‌و‌هوا خواهیم بود.

فاز دوم آزمایشی نقشه Savage هم‌اکنون برای کاربرانی که ثبت نام کرده‌اند، در دسترس است و در تاریخ ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) به اتمام می‌رسد. سازندگان در مورد نقشه جدید بازی Playerunkown's Battlegrounds گفتند که تا انتشار رسمی نقشه جدید شاید چند ماه طول بکشد، اما روند آزمایشی آن تا عرضه‌اش در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بازی PUBG در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی PUBG چهره جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی به خصوص در سبک شوتر است که با محتویات جذاب و اعتیاد آور، یکصد بازیکن را در منطقه‌ای دورافتاده رها می‌کند تا برای پیروزی با یکدیگر رقابت کنند. شاید ایرادات فنی زیادی در این بازی دیده شود، اما در آن سو المان‌های جدید آن در میان بازی‌های ویدیویی شاید تا سال‌ها از ذهن بازیکنان پاک نشود.

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده