// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

بازی State of Decay 2 احتمالا در استیم هم منتشر می‌شود

با توجه به نمایش پیام اخطاری در جریان استریم استودیو Undead Labs، احتمال می‌رود که بازی State of Decay 2 برای استیم نیز عرضه شود.

بازی زامبی-محور و حالت بقا استودیو آندد لبز (Undead Labs) یعنی State of Decay 2 در تاریخ ۲۲ مه (۱ خردادماه) برای ایکس باکس وان و ویندوز منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، احتمال می‌رود که این اثر روی پلتفرم استیم نیز منتشر شود.

سازندگان نسخه دمو این بازی را در جریان رویداد PAX East به نمایش گذاشته بودند؛ تا اینکه در حین این برنامه پیام اخطار پلتفرم استیم روی صفحه بازی نقش بست و مشخص شد که بازی از طریق پلتفرم استیم به نمایش گذاشته شده بود. سازندگان بلافاصله این ویدیو را از کانال توییچ Undead Labs حذف کردند. در ادامه می‌توانید اسکرین شات مربوط به این پیام را مشاهده کنید.

undead labs

البته باید گفت که راه‌یابی بازی‌های پی سی به پلتفرم استیم موضوع عجیبی نیست. در آن سو مایکروسافت از طریق فروشگاه Microsoft Store و سیستم Play Anywhere بازی‌های انحصاری خود را به طور دیجیتالی برای ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار داده است.

به هر حال، صفحه پرسش و پاسخ بازی State of Decay 2 از پلتفرم استیم به عنوان مکانی برای انجمن‌های این بازی نام برده است که در آن پیام «با ما همراه باشید؛ ما اطلاعات بیشتری را در آینده با شما در میان خواهیم گذاشت» دیده می‌شود. این موضوع باعث شده است که احتمال عرضه این محصول روی پلتفرم Steam زیاد شود.

برای مشخص شدن این موضوع باید تا عرضه بازی در ماه آینده میلادی منتظر بمانیم. مایکروسافت در گفت‌وگویی با سایت IGN در رابطه با عرضه بازی گفت:

همانند بازی‌های دیگر، استودیو آندد لبز در توسعه State of Decay 2 از ابزار‌های زیادی استفاده کرده است. ما روی عرضه بازی برای Xbox One و Windows 10 در تاریخ ۲۲ مه تمرکز کرده‌ایم (نسخه پیش از موعد Ultimate Edition در تاریخ ۱۸ مه). در حال حاضر اطلاعات دیگری برای اشتراک‌گذاری نداریم.

با توجه به اعلامیه رسمی سازندگان، در حال حاضر فقط پلتفرم‌های ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان به طور رسمی برای تجربه بازی تایید شده‌اند.

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی State of Decay 2 در زومجی مراجعه کنید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده