// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

IP جدید بتسدا با نام Starfield در E3 2018 معرفی می شود

با توجه به صحبت‌های یکی از کاربران انجمن ResetEra، بازی Starfield در نمایشگاه E3 2018 معرفی خواهد شد.

در گذشته شایعاتی از بازی جدید کمپانی بتسدا (Bethesda) که Starfield نام خواهد داشت به گوش رسیده بود؛ یک بازی در سبک اکشن علمی تخیلی. با این حال دیگر خبری از این بازی منتشر نشد و کاربران منتظر بودند تا اخبار بیشتری از این بازی از سوی بتسدا منتشر شود. با تمام این تفاسیر و با توجه به اخبار بازی منتشر شده، یکی از کاربران سایت ResetEra با نام Potterson اطلاعاتی را از بازی Starfield منتشر شده کرده است.

همچنین عده‌ای از کاربران از وی سوال کرده بودند که آیا Starfield یک بازی موبایل است یا نه که وی در پاسخ گفت:

Starfield به هیچ‌وجه یک بازی موبایل نیست و در نمایشگاه E3 2018 معرفی خواهد شد. همچنین این بازی در پاییز سال جاری نیز روانه بازار می‌شود.

انجام چنین کاری از کمپانی بتسدا بعید نیست زیرا در گذشته نیز بازی Fallout 4 به همین روش معرفی و عرضه شد. درادامه Potterson اعلام کرد که یک اینسایدر بازی‌های ویدیویی نیست و بر حسب اتفاق این اطلاعات را به‌دست آورده است و تصمیم گرفته تا آن‌ها را با مخاطبان به‌اشتراک بگذارد.

با این حال هنوز این اطلاعات توسط کمپانی بتسدا تایید نشده است و مدیران سایت ResetEra نیز تاپیک مورد نظر را قفل نکرده‌اند. تیم مدیریت ResetEra در این باره می‌گوید:

در این بازه زمانی مدیران ResetEra نمی‌توانند اطلاعات منتشر شده از سوی کاربر Potterson را تایید کنند. با این حال وی اطلاعاتی را با ما در میان گذاشت که نشان می‌دهد اطلاعات منتشر شده، صحت داشته باشند. همانند همیشه، کاربران ResetEra مسئولیت پست‌ها و حرفت‌هایی که می‌زنند برعهده خواهند گرفت.

درآخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا در نمایشگاه E3 امسال شاهد رونمایی بازی Starfield خواهیم بود؟ با این حال باید تا تاریخ ۲۰ خرداد (۱۰ ژوئن) و کنفرانس خبری بتسدا صبر کنیم.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده