نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: سومین صدرنشینی متوالی Far Cry 5

بازی Far Cry 5 این هفته هم به فروش عالی خود ادامه داد و برای سومین هفته متوالی، صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان شد.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، بازی Far Cry 5، جدید‌ترین ساخته شرکت یوبیسافت، این هفته هم مثل دو هفته گذشته در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت و اصطلاحا در صدرنشینی، هت تریک کرد. البته این هفته، فارکرای 5 تنها بازی‌ای نیست که موفق شده است جایگاه هفته گذشته را حفظ کند و بازی فیفا 18 هم دقیقا مثل هفته قبل، در رتبه دوم جدول قرار دارد.

با این حال از جایگاه سوم، تغییرات جدول آغاز می‌شوند و بازی Mario Kart 8 Deluxe که هفته پیش در رتبه هفتم قرار داشت، این هفته در جایگاه سوم دیده می‌شود و صعودی چهار پله‌ای داشته است. در رتبه چهارم، بازی GTA V قرار دارد که دو هفته پیش سقوط نسبتا زیادی داشت و در رتبه دهم قرار گرفت و هفته گذشته، با چند پله صعود به رتبه هشتم رسید و این هفته هم روند صعودی خود را ادامه داده است و در جایگاه چهارم دیده می‌شود. اما در رتبه پنجم، شاهد بازی محبوب این روز‌ها یعنی پابجی هستیم که مثل دو هفته گذشته، در این جایگاه دیده می‌شود و تغییری نداشته است.

در حالی که هفته پیش بازی Call of Duty: WWII در رتبه ششم جدول قرار داشت، این ساخته استودیو اسلج‌همر این هفته از جمع ۱۰ بازی پرفروش خارج شده است و در جایگاه قبلی این بازی یعنی ششم، شاهد بازی Sea of Thieves هستیم. اما یکی از نکات جالب جدول این هفته، قرار گرفتن بازی Fallout 4 در رتبه هفتم است. این ساخته بتسدا که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود، این هفته فروش خوبی را تجربه کرد و توانست در جمع پرفروش‌ترین بازی‌های هفته انگلستان قرار بگیرد.

در رتبه هشتم جدول این هفته یک بازی دیگر از نینتندو یعنی Super Mario Odyssey قرار دارد که نسبت به هفته قبل، یک پله صعود را تجربه کرده است. رتبه نهم این هفته هم در اختیار بازی Gran Turismo Sport است که این هفته توانسته وارد جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته شود و در نهایت در رتبه دهم هم دقیقا مثل هفته گذشته، شاهد بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy هستیم که کماکان به حضور لب مرزی‌اش در جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته ادامه می‌دهد.

در ادامه با جدول فروش انگلستان منتهی به ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) همراه باشید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Far Cry 5

سومین صدرنشینی متوالی
۲۲

FIFA 18

-
۳۷

Mario Kart 8 Deluxe

-
۴۸

GTA V

صعود چهار پله‌ای
۵۵

PlayerUnknown's Battlegrounds

-
۶۳

Sea of Thieves

-
۷۱۲

Fallout 4

-
۸۹

Super Mario Odyssey

-
۹۱۴

Gran Turismo Sport

ورود دوباره به جدول
۱۰۱۰

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

-


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده