نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۷

تریلر هنگام عرضه بسته الحاقی Overgrowth بازی Skyforge

تریلر زمان عرضه بسته الحاقی Overgrowth بازی Skyforge منتشر شد که کلاس جدید بازی را به نمایش در می‌آورد.

ماه گذشته استودیو Allods Team بسته گسترش دهنده Overgrowth را برای بازی Skyforge معرفی کرد که ماموریت‌های داستانی پیشرفته، سیستم چالش‌ کاملا تازه و کلاس جدیدی با نام Grovewalkers را برای بازی به ارمغان آورد. این بسته گسترش‌دهنده در تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه (۱۱ آوریل) در دسترس کاربران پی سی و در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه (۱۲ آوریل) در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر هنگام عرضه آن منتشر شده است که نحوه عمل کلاس جدید بازی را به نمایش در می‌آورد.

گِرُوواکرها جادوگران قدرتمندی هستند که در ضربات دوربرد مهارت دارند و قدرت‌هایشان را از طبیعت می‌گیرند. تریلر انتشاریافته نیز مهارت‌های کلاس جدید بازی را با جزئیات فراوان به تصویر می‌کشد. از میان قدرت‌های این جادوگران می‌توان به مهارت Breath of the Forest اشاره کرد که دشمنان را به وسیله نیروی باد به عقب می‌راند. این مهارت همچنین به گروواکرها اجازه می‌دهد تا دانه‌هایی را در میدان جنگ پخش کنند که تبدیل به گیاهانی می‌شود و به دشمنان حمله می‌کند. در کنار همه این‌ها، گروواکرها می‌توانند به مانند یک تانک با تغییر شکل و ایجاد زره قدرتمندی به کار دشمنان در میدان نبرد پایان دهند.

این DLC علاوه بر کلاس جدید و داستان تازه‌ای که حول بازگشت الهه تسا جریان دارد، سیستم چالش جدیدی را به همراه می‌آورد و بر این اساس ماموریت‌های تکمیل‌شدهِ بازیکنان (حتی ماموریت‌های قبلی) اچیومنت‌هایی را با عناوین خاص در اختیار می‌گذارد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Skyforge یک اثر در سبک نقش آفرینی آنلاین (MMORPG) است که وقایع آن در دنیای الیان اتفاق می‌افتد؛ سیاره‌ای که به محاصره بیگانگان فضایی در آمده است و وظیفه شما محافظت از سیاره خود است. بازیکنان در این بازی باید کاراکتر خود از میان قهرمان‌های مختلفی که از ویژگی و سلاح‌های مختلف بهره می‌برند، انتخاب و ماجراجویی خود را در دنیای بزرگ بازی آغاز کنند. بازیکنان می‌توانند با انجام دادن حرکات زنجیره‌ای دشمنان خود را از بین ببرند و آیتم‌های آنها را جمع‌آوری کنند، سلاح‌های خود را توسعه دهند و بیگانگان را از سیاره خود دور کنند.

بازی Skyforge در حال حاضر در پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است. بسته الحاقی Overgrowth نیز چندی قبل برای تمام پلتفرم‌های یادشده منتشر شد و بازیکنان می‌توانند به صورت رایگان به تجربه آن بپردازند. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه بسته Overgrowth بازی Skyforge را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده