// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

ویدیو جدید God of War و صحبت‌های آهنگساز بازی

در جدیدترین ویدیو منتشر شده از بازی God of War، بر مک‌کریری، آهنگساز بازی God of War، در مورد روند ساخت موسیقی‌های بازی سخن گفته است.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه بازی God of War اخبار و ویدیوهای بیشتری حول این بازی منتشر می‌شود تا دیگر صبری برای کاربران باقی‌ نماند و از طرفی سازنده با انتشار یک سری ویدیو سعی کرده روند ساخت بازی و چگونگی طراحی شخصیت و سایر موارد را به‌تصویر بکشد. در گذشته ویدیویی با محوریت ساخت موسیقی‌های بازی منتشر شد که در جریان آن تهیه کننده موسیقی‌های بازی صحبت‌هایی را در مورد روند ساخت آهنگ‌های God of War انجام می‌داد.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده،‌ شاهد ویدیو دیگری از روند ساخت موسیقی‌های بازی God of War هستیم که این بار «بر مک‌کریری»، آهنگساز بازی God of War، صحبت‌هایی را در مورد حال و هوای موسیقی‌های بازی و نحوه ساخت‌شان ارائه می‌کند. اگر اهل سینما و تلویزیون باشید، قطعا بری مک‌کریری را با ساخت آهنگ سریال‌های Outlander، سریال The Walking Dead، سریال Black Sails و سریال و بازی ویدیویی Defiance می‌شناسید. حال وی به کریتوس و افسانه‌های نورس پیوسته تا به‌واسطه موسیقی‌هایش تجربه‌ای نفس‌گیر را در دسترس کاربران قرار بدهد.

همچنین اگر حساب کاربری اسپاتیفای دارید، می‌توانید موسیقی God of War را از طریق اسپاتیفای گوش کنید. در جریان ویدیو منتشر شده شاهد صحبت‌های مک‌کریری در مورد بعضی از آهنگ‌های پس زمینه شخصیت کریتوس هستیم که در پروسه ساخت‌شان، سازنده چقدر دقیق و فنی عمل کرده است و هر کدام از موسیقی‌ها از فلسفه عمیقی در ساخت‌شان استفاده شده است.

از طرفی در ساخت موسیقی مخصوص شخصیت کریتوس سعی شده این کار به نحوی انجام شود که شاهد یک انقلاب میان آهنگ‌های مخصوص این شخصیت باشیم. در جریان موسیقی مخصوص شخصیت کریتوس، شاهد شک و آسیب پذیری این شخصیت و سایر موارد هستیم که در پروسه پیشرفت شما در بازی، تغییر می‌کند و این تغییرات با توجه به حس و حال شخصیت، طراحی شده‌اند. این موارد برای سایر شخصیت‌های دنیای بازی نیز وجود دارد و رفته رفته با رشد شخصیت آن‌ها، شاهد تغییراتی در موسیقی‌ مخصوص‌شان هستیم.

درانتها مشخص شده است که ویدیو مورد نظر از روند بازی که بر مک‌کریری روی آن سخن می‌گوید، روی پلی استیشن 4 پرو ضبط شده است. در ادامه می‌توانید ویدیو ذگر شده را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی God of War در تاریخ ۳۱ فروردین ماه (۲۰ آوریل) برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده