نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲

تصاویر جدیدی از بازی Dead in Vinland منتشر شد

در پی عرضه بازی نقش آفرینی Dead in Vinland برای کامپیوتر، تریلر و تصاویر تازه‌ای از این بازیِ تحسین‌شده توسط استودیوی سازنده منتشر شده است.

همزمان با عرضه‌ی Dead in Vinland برای پی سی و مک، اطلاعات تازه‌ای از این بازی خوش‌ساخت و چشم‌نواز در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. بازی Dead in Vinland که وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را استودیوی CCCP به عهده داشته است، بازیکنان را در نقش یک خانواده‌ از وایکینگ‌های تبعید‌ شده قرار می‌دهد که بقا و زنده ماندن به مهم‌ترین اولویت آن‌ها تبدیل شده است؛ خانواده‌ای که همه‌ی اعضای آن طی بیش از ۷۰ ماموریت غیر‌خطی در بازی قابل کنترل هستند و انتخاب‌های بازیکنان در مسیر بازی، تاثیر مستقیمی در سرنوشت یکایک آن‌ها خواهند داشت.

ماتیو ریچز (Matthieu Richez)، مدیرعامل و طراح ارشد بازی در استودیوی CCCP، در رابطه با عرضه‌ی Dead in Vinland اینگونه توضیح داده است:

از اینکه بعد از دو سال تلاش و توسعه‌ی دشوار بالاخره توانستیم این کودک دوست‌داشتنی و کوچکمان را به بازار عرضه کنیم بسیار خوشحالیم. صبر کردن برای دیدن تلاش‌های بازیکنان در جهت زنده ماندن در این ماجراجوهای دشوار و استراتژی‌های متفاوت آن‌ها که شاید خود ما نیز به‌عنوان سازندگان این بازی از آن‌ها بی‌خبر باشیم بسیار دشوار است. بی‌شک اولین شخصی را که بتواند روی حالت بسیار سخت ( hard + true Viking mode) این بازی را به پایان برساند یک نوشیدنی مهمان ما خواهد بود.

در طول بازی، همزمان با تبدیل شدن تدریجی محیط خانواده به یک جامعه‌ی بزرگتر و پرتعدادتر، بازیکنان با بیش از ۱۴ شخصیت قابل بازی آشنا خواهند شد. همچنین، بازیکنان باید همواره به نقاط قوت و ضعف شخصیت‌ها در طول انتخاب‌های درون بازی توجه کرده و انتظار روابط احساسی و خیانت‌های احتمالی را داشته باشند.

علاوه بر این، در طول بازی و درون جزیره، بیش از ۵۰ منطقه و صدها وسیله و آیتم برای تعامل وجود دارند. از طرف دیگر، سیستم مبارزات بازی به شکل نوبتی ۳ به ۳ طراحی شده که بازیکنان باید از بین ۵ کلاس متفاوت برای شخصیت‌ها، سبک‌های مبارزه‌ی درست را برای پیروز شدن در نبردها انتخاب کنند.

در ادامه شما را به دیدن تصاویری باکیفیت و زیبا از این بازی چشم‌نواز دعوت می‌کنیم:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده