نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵

عنوان قسمت آزمایشی سریال Bad Boys اعلام شد

اگرچه قسمت آزمایشی سریال پسران بد (Bad Boys) هیچ نامی نداشت، اما مدتی پیش فیلمبرداری‌اش آغاز شد. حال به‌تازگی عنوانی رسمی برای این قسمت اعلام شده است.

طرفداران سری فیلم Bad Boys (پسران بد)، مدت بسیار زیادی است که انتظار ساخت و اکران قسمت سوم این مجموعه، یعنی فیلم Bad Boys for Life (پسران بد برای زندگی)‌ را می‌کشند. اگرچه این قسمت از مجموعه ساخته نشد، اما مدتی است که خبرهایی از ساخت نسخه سریالی و فرعی آن به گوش می‌رسد. البته این سریال درست همان داستان نسخه سینمایی خود را دنبال نمی‌کند، اما می‌توان گفت که تقریبا همان حال و هوا را دارد. بعد از انتخاب بازیگران اصلی این مجموعه، چندی پیش اعلام شد که قسمت آزمایشی این سریال، بدون هیچ نام و نشان رسمی‌ای، کار فیلمبرداری خود را آغاز کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین در طی گزارش خود اعلام کرده که این قسمت آزمایشی، با عنوان «L.A.’s Finest» نام‌گذاری شده است. گابریله یونیون قرار است بار دیگر نقش مامور ویژه، سیدنی برنت، ملقب به سید را در سریال Bad Boys بازی کند. او در فیلم Bad Boys 2 (پسران بد 2) این نقش را بازی کرده بود که در واقع خواهر شخصیت مارکوس برنت با بازی مارتین لارنس است.

در داستان این سریال، سیدنی برنت سازمان مبارزه با موارد مخدر آمریکا (به اختصار DEA) را ترک کرده و حالا زندگی تازه‌ای را آغاز کرده است. او در این برهه از زندگی خود نقش یک کاراگاه اداره پلیس لس آنجلس را دارد. او در شغل جدید خود با نانسی مک‌کنا (جسیکا آلبا) همکار شده است. مک‌کنا که یک مادر شاغل است، هیچ کمکی به سیدنی نمی‌کند، اما همانند فردی که در قفس به سر می‌برد همیشه به آزادی خیلی خوبی که سیدنی دارد حسادت می‌کند. این دو همکار کاملا در شیوه زندگی و رفتاری که در پیش گرفتند متفاوت هستند، اما اینگونه هم نیست که از نظر شغلی هم با هم متفاوت باشند؛ سیدنی و نانسی هر دو در رشته مربوط به خود که در آن فعالیت می‌کنند، در بالاترین درجه قرار دارند و از هم‌رده‌های خود بسیار موفق‌تر هستند.

Bad Boys

ساخت سریال جدید Bad Boys، به‌طور رسمی در ماه اکتبر و توسط شبکه NBC اعلام شد و در دستور کار قرار گرفت. کار نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی سریال Bad Boys، بر عهده برندون مارگولیس و برندون سونیر، نویسنده و تهیه‌کنندگان سریال The Blacklist (فهرست سیاه) که در همین شبکه هم پخش شد، خواهد بود. کارگردانی این قسمت را آنتون کراپر بر عهده دارد. او در طی زندگی خود، در پروژه‌های مختلفی از جمله سریال Black-ish، سریال Suits (سوتس) و همچنین سریال Future Man (مرد آینده) نقش کارگردان را بر عهده داشته است. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این سریال در دسترس نیست. اتفاقات این سریال قرار است در یک فیلم دو ساعته که سال آینده میلادی منتشر می‌شود، به پایان برسد. جری بروکهایمر و داگ بلگراد که تهیه‌کنندگی دو قسمت سری فیلم پسران بد را بر عهده داشتند، به همراه جاناتان لیتمن و کریستی‌آن رید وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده خواهند داشت. لازم به ذکر است که مایکل بی و کمپانی Sony Pictures TV هم در تهیه کنندگی این سریال نقش مهمی دارند.

جالب است بدانید که در ابتدا عوامل سازنده این مجموعه، قرار بود نام «دختران بد» را برای این سریال انتخاب کنند، اما از طرف خود شبکه، این گزینه خط زده شد. مسئولین این شبکه برای این کار خود دو دلیل داشتند؛ مورد اول به این خاطر بود که دوست نداشتند این سریال هم همانند مجموعه سینمایی خود با یک نوع اسم پیش برود و دلیل دوم هم این بود که در حال حاضر مجموعه دیگری با نام Good Girls (دختران خوب) در حال پخش است. به همین دلیل این گزینه مدت زیادی روی میز نماند و به‌سرعت خط خورد.

علاوه بر بازگشت گابریله یونیون و همچنین اضافه شدن جسیکا آلبا به تیم، قرار است باری دیگر ما شاهد حضور جان سلی هم باشیم. جان سلی اولین بار در قسمت دوم این مجموعه یعنی فیلم پسران بد 2 در نقش فلچر ظاهر شد. فلچر یک شخصیت نابغه با یک عینک بزرگ بود که در حرفه هک کردن کامپیوتر مهارت بسیار زیادی داشت و از زندانیان سابقی محسوب می‌شد که به مارکوس برنت (با بازی مارتین لارنس) و مایک لاری (با بازی ویل اسمیت) کمک بسیار زیادی می‌کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده