نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

Re-Logic رسما ساخت Terraria: Otherworld را لغو کرد

Re-Logic اعلام کرد که Terraria: Otherworld از برنامه‌ی ساختش عقب افتاده و فاصله‌ی آن با وضعیت مد نظر استودیو به حدی زیاد است که اصلا ادامه‌ی ساخت بازی امکان پذیر نیست.

سازندگان بازی Terraria: Otherworld رسما ساخت این بازی را کنسل کردند. در هفته‌ای که گذشت، از سوی ری لاجیک، استودیوی سازنده‌ی Terraria، در انجمن رسمی Terraria اعلام شد که کار روی اسپین آف بازی اصلی متوقف شده است.

خبر آغاز ساخت بازی Terraria: Otherworld در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. یک سال پیش نام انجین سافت‌ ور (Engine Software) از لیست تیم سازندگان این بازی خط خورد و جای خود را به پایپ ورکس (Pipeworks) داد. حالا، با وجود تمامی تلاش‌ها و تغییرات در تیم سازنده، ری لاجیک معتقد است با وجود این شکاف بزرگ بین دورنمای سازندگان از روند ساخت بازی و وضعیت کنونی آن و اوضاع بهم ریخته جدول ساخت، کار روی این بازی تصمیم عاقلانه‌ای نیست. آن‌ها اعلام کردند که هیچوقت کیفیت را فدای «زدن پول آسان به جیب» نمی‌کنند و بیان کردند:

ما احساس می‌کنیم که همیشه باید استاندارد را برای جامعه‌ و طرفداران وفادارمان بالا نگه داریم و همانطور که ما و شما انتظار داریم، بهترین بازی ممکن را برای تجربه‌ی همگان عرضه کنیم.

در ادامه، ری لاجیک ادعا کرد که آن‌ها از اشتباه‌شان در معرفی زود هنگام این بازی درس گرفته‌اند و هرگز دیگر این اشتباه را در پروژه‌های بعدی تکرار نخواهند کرد. آن‌ها همچنین گفتند که در آینده از جنبه‌های مختلف این بازی نظیر طراحی بصری، کدها و موسیقی و صداگذاری‌ها استفاده خواهند کرد.

با وجود این رویداد، هیچ وقفه‌ای در عرضه‌ی بروز رسانی‌های جدید برای Terraria اتفاق نخواهد افتاد و نسخه ۱.۳.۶ این بازی درست طبق برنامه عرضه خواهد شد. ری لاجیک از همه‌ی بازیکنان برای حمایت‌هایشان تشکر کرد و گفت:

تنها دلیلی که باعث می‌شود ما هر روز از سر جای خود بلند شویم و مشغول بازی‌های فوق‌ العاده شویم، همین حمایت‌های همیشگی شماست.

آن‌ها نهایتا اعلام کردند که بی صبرانه مشتاق هستند که در زمان مناسب برنامه‌های بعدی استودیو را اعلام کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده