// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار بازی Paper Valley مشخص شد

استودیو VITEI BACKROOM بالاخره تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Paper Valley را که با نام Paper Garden نیز شناخته می‌شد، اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو VITEI BACKROOM در یک نشست خبری بالاخره تاریخ انتشار پروژه خود یعنی بازی Paper Valley را مشخص کرد.

به نقل از سازندگان، بازی Paper Valley در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به طور انحصاری برای هدست واقعیت مجازی Oculus Rift منتشر می‌شود. در Paper Valley سازندگان با انجام ماموریت‌های خود حیاتی دوباره به دنیای این بازی می‌بخشند. کاربران با استفاده از کنترلر‌های Oculus Rift Touch در حین بازی باید موشک‌های کاغذی را به سمت هدف‌های مشخص شده پرتاب کنند و در آن سو با سینه‌ خیز رفتن به محیط‌های دیگر راه پیدا کنند.

هر بار که بازیکن بتواند موشک را به هدف مشخص شده بزند، دنیای بازی احیا می‌شود و رفته رفته به آن بهبود می‌بخشد. پرتاب‌های دقیق‌تر می‌تواند رمز‌های دنیای این بازی را برملا کند و حتی کاربران را با محیط‌های جدید روبرو کند. صداگذاری بازی در واقع صوت‌هایی از طبیعت هستند و این موضوع قصد دارد سبک منحصر به فرد خود را به بازیکنان القا کند. همینطور به گفته سازندگان این اثر طوری توسعه یافته است که هر نوع بازیکن با سلیقه‌های مختلف را می‌تواند به خود جذب کند.

همانطور که در بالا اشاره شد بازی Paper Valley در تاریخ ۳۰ فروردین ماه با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای دارندگان هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت در دسترس قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با بازی در ادامه می‌توانید تریلر معرفی آن را که پیش‌تر با نام Paper Garden شناخته می‌شد، تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارت

نظرات خود را در مورد این بازی رنگارنگ و واقعیت مجازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده