// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

بازی واقعیت مجازی Defector معرفی شد

استودیو Twisted Pixel Games و کمپانی Oculus با انتشار تریلری، از جدیدترین اثر واقعیت مجازی خود با نام Defector رونمایی کردند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو توئيستد پیکسل گیمز (Twisted Pixel Games) در یک نشست خبری، جدیدترین پروژه واقعیت مجازی خود را با نام بازی Defector که در سبک مامور مخفی و اکشن طراحی شده است، معرفی کرد.

در بازی Defector، کاربران در نقش مامور مخفی قرار می‌گیرند و در جریان ماموریت‌های خود در سراسر دنیا سفر می‌کنند. یکی از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به سیستم پیشرفت آن اشاره کرد که با توجه به تصمیم‌های کاربران پیش می‌رود و جریان بازی با توجه به انتخاب‌های شما تغییر پیدا می‌کنند؛ طوری که هر یک از تصمیم‌های شما از کوچک گرفته تا بزرگ، روند بازی را تغییر می‌دهد.

بازی Defector در واقع در جریان نمایشگاه PAX East 2018 که هفته پیش برگزار شد، معرفی شده است و بازدیدکنندگان توانستند در مراسم Game Days کمپانی Oculus آن را تجربه کنند. به نقل از سازندگان تصمیم‌های بازیکنان در جریان بازی می‌تواند ارزش تکرار این اثر را بالا ببرد.

همانطور که در بالا اشاره شد بازی Defector در استودیو توئيستد پیکسل گیمز در حال توسعه است و در آن سو کمپانی آکیولوس (Oculus Studios) نیز حق انتشار این اثر را در دست گرفته است. قرار است بازی به طور انحصاری فقط برای هدست‌های آکیولس ریفت عرضه شود.

برای آشنا شدن بیشتر با این اثر در ادمه می‌توانید تریلر معرفی بازی Defector را تماشا کنید. سازندگان هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی واقعیت مجازی را مشخص نکرده‌اند اما از آنجا که Defector در جریان رویداد قابل بازی بود، از این رو انتظار می‌رود که در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی به دست کاربران برسد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های واقعیت مجازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده