نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۳

بازی Monster Hunter World میزبان زره و سلاح مگامن شد

در جریان رویداد Spring Blossom Fest، ست Armor شخصیت مگامن برای کاراکتر پالیکو در Monster Hunter World در دسترس قرار گرفت و کوئست‌ها و یک سلاح جدید نیز به بازی اضافه شد.

رویداد Spring Blossom Fest بازی Monster Hunter World، جدیدترین ساخته‌ی شرکت Capcom، آغاز شده است. این رویداد محتویات جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد؛ مواردی مانند بازگرداندن برخی کوئست‌های ویژه و زمان‌دارِ قدیمی که بسیار محبوب بودند و یک سری آیتم جدید. از جمله آیتم‌هایی که به بازی اضافه شده، لوازمی است که می‌توانید با آن‌ها پالیکوی خود را به ظاهر شخصیت Mega Man درآورید.

یکی از کوئست‌های جدیدی که به بازی اضافی شده، ماموریت کشتن Odagaronهایی است که در Arena وجود دارند. این کوئست به مدت محدودی در دسترس خواهد بود و برای انجام دادنش باید به Arena بروید و با دو Odagaron مبارزه کنید. دو Odagaron در آرنا وجود دارند که یکی از این دو، از موجودی که در بازی اصلی کشته‌اید بسیار کوچک‌تر است! این موجود به دلیل کوچک بودن جثه‌اش، بسیار چابک است و خوب به زمین می‌چسبد.

در کنار ماموریت‌های جدید مثل کوئست Odagaron که ذکر شد، یک زره دو-تکه جدید به بازی اضافه شده است که مخصوص پالیکو است. به لطف این پوشش‌ می‌توانید ظاهر پالیکوی خود را همچون کاراکتر محبوب کارتونی، مگامن، بکنید. علاوه بر این Armor، یک سلاح هم به بازی اضافه شده است. حین انجام کوئست ویژه این رویداد، با توجه به سلاحی که دارید و پوششی که استفاده می‌کنید، موسیقیِ خاصِ مجموعه‌ی مگامن پخش خواهد شد. این موضوع در سال گذشته، در زمان رونمایی از این تجهیزات، اعلام شده بود، اما تا امروز نمی‌دانستیم که نمی‌توان در حین ماموریت‌های استاندارد بازی، این موسیقی را شنید.

کوئستی که با انجام دادنش می‌توانید پوشش مگامن را برای پالیکوی خود بسازید، به مدتی محدود در دسترس خواهد بود و از امروز تا ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت)، می‌توانید با انجام دادنش این سِت را برای دستیارتان آزاد کنید. رویداد Spring Blossom Fest در ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) به پایان خواهد رسید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده