نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

بازیکنان نسخه نینتندو سوییچ Minecraft در آینده می‌توانند اچیومنت دریافت کنند

کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که بازیکنان نسخه نینتندو سوییچ بازی Minecraft با انتشار بروزرسانی Bedrock قادر به دریافت اچیومنت‌ها خواهند بود.

زمانی که کمپانی مایکروسافت از تلاش برای یکپارچه کردن تمام نسخه‌های بازی Minecraft و برقراری کراس پلی خبر داد، تایید کرد که بازیکنان برای تجربه بازی باید به حساب ایکس باکس لایو خود وارد شوند و این موضوع در مورد نینتندو سوییچ نیز صادق است. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، Microsoft اعلام کرده است که این یکپارچگی یک گام به جلو بر می‌دارد و بازیکنان در نسخه نینتندو سوییچ بازی Minecraft قادر به کسب اچیومنت‌های ایکس‌باکس لایو خواهند بود.

کمپانی مایکروسافت در بیانیه‌ای به وب‌سایت گیم‌اسپات گفت که این موضوع حقیقت دارد. بازیکنان حتی در نسخه Nintendo Switch به حساب ایکس‌باکس لایو وارد خواهند شد و امتیاز گیم اسکور به دست می‌آورند. این قابلیت با بروزرسانی Bedrock که پیش از این برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پی سی و گوشی‌های موبایل منتشر شده، به بازی اضافه شده است. مایکروسافت در این‌باره توضیح داد:

می‌توانیم تایید کنیم که بازیکنان نسخه نینتندو سوییچ Minecraft پس از انتشار بروزرسانی Bedrock قادر به کسب اچیومنت‌ها و گیم‌اسکور از طریق شبکه Xbox Live خواهند بود.

مایکروسافت پیش از این گفته بود که آپدیت Bedrock در سال ۲۰۱۸ برای نسخه نینتندو سوییچ بازی ماینکرفت منتشر خواهد شد، اما تا به حال تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نشده است. شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به بازی Minecraft را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده